کد خبر: ۱۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
شرکت بیمه ملت در یکسال فعالیت خود، توانست برای هر سهم ۳۹۷ریال سود شناسایی کند.

به گزارش قلم،  شرکت بیمه ملت در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، با سرمایه دو هزار و ۸۵۰ میلیارد ریالی برای هر سهم ۳۹۷ ریال سود بسازد.

این شرکت در گزارشی که منتشر کرده است از رشد ۷۸ درصدی سود هرسهم سال مالی مورد گزارش نسبت به سال مالی ۱۳۹۶ خبر داد. سود عملیاتی آن نیز با رشد ۷۴ درصدی به مبلغ یک هزار و ۱۱۸ میلیارد ریال رسیده است.

سود خالص «ملت» در این دوره با افزایش ۷۸ درصدی نسبت به سال مالی قبل از آن به یک هزار و ۱۳۰ میلیار ریال و سود انباشته در پایان دوره با افزایش ۹۶ درصدی به یک هزار و ۳۰ میلیارد ریال رسید.

این شرکت در تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردهای خود در بخش مبلغ و ترکیب پرتفوی بیمه‌ای شرکت اعلام کرده است که توسعه پرتفوی بیمه ای مناسب و دستیابی به رشد ۲۸درصدی در سال ۱۳۹۸ از اهداف اصلی شرکت است که می توان به تولید حق بیمه ای معادل ۹هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال دست یابد. علاوه بر این «ملت» ذخایر فنی بیمه‌ای قبل را به تایید بیمه مرکزی ایران رسانده است.

این شرکت در برآوردی که از تغییرات هزینه‌های اداری و عمومی و سایر درآمد (هزینه)‌های عملیاتی داشته اعلام کرده است که هزینه های اداری و عمومی سال۱۳۹۸ شرکت مبلغ ۷۸۳ میلیون ریال است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: