کد خبر: ۱۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
نرم‌افزار جدید کره‌ای‌ها چطور هیجان‌زده‌تان می‌کند؟
این سیستم در موسسه تحقیقات ارتباطات دوربرد توسعه یافته است و به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌هایتان را از طریق doodles تغییر دهید.
اگر می‌خواهید تغییراتی در چهره، مو و لباس‌تان در عکس‌هایی که در فضای مجازی خود قرار می‌دهید اعمال کنید، به‌زودی کمک از راه می‌رسد. نرم‌افزار هوش‌مصنوعی (AI) تحت توسعه در کره‌جنوبی به شما اجازه می‌دهد تغییرات را با حرکت یک انگشت ایجاد کنید. کاربران می‌توانند تغییراتی را که می‌خواهند مانند بالاتر بردن ابروها، تغییر خط فک، یا گوشواره‌های تازه به‌طور مستقیم روی تصاویر اعمال کنند. سیستم این doodle را تفسیر می‌کند تا تغییرات واقع‌بینانه را در زیر عکس انجام دهد.

این سیستم جدید که در یک مقاله علمی منتشر شده، کاربران را قادر می‌سازد با doodling روی عکس‌ها تغییرات ایجاد کنند. همان‌طور که در بالا دیده می‌شود: ابروی، بینی و خط فک Amy Adams، تغییر کرده است
جزئیات نرم‌افزار جدید در پیش نمایش از یک مطالعه Youngjoo Jo و Jongyoul Park در موسسه تحقیقاتی الکترونیک و ارتباطات دوربرد کره جنوبی به دلیل انتشار در اواخر امسال، منتشر شد. گرافیک منتشر شده با مطالعه تصویر یک زن با یک حاشیه، آرایش و بینی بزرگ‌تر نشان می‌دهد. این سیستم doodle ها را تفسیر می‌کند و چهره‌ها را تغییر می‌دهد و باعث می‌شود آن‌ها واقعی‌تر شوند.
محققان این نرم‌افزار را با استفاده از تصاویر افراد مشهور از جمله Amy Adams که ابرویش بالاتر رفته، بینی‌اش پهن شده و خط فک او با این سیستم تغییر کرده است، آموزش دادند. هنرپیشه معروف استرالیایی Chris Hemsworth چشم‌هایش رنگی شده و لب‌هایش را با لبخند تغییر دادند.

این سیستم doodle های ساده را تفسیر می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد که ظاهر خود را تغییر دهند. در قسمت بالا دیده می‌شود: Julia Roberts با این سیستم چشمان و لب‌هایش تغییر کرده است
عکس‌های بازیگرانی چون Julia Roberts، Josh Henderson و دیگران نیز استفاده شده است، تا آن‌ها با ایجاد تغییرات در لب‌ها، خط رویش مو، اضافه کردن، حذف عینک، تغییر چشم‌ها نشان داده شوند. هنوز مشخص نیست که سیستم در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. این مطالعه در خلاصه مقاله خود می‌نویسد: «برخلاف روش‌های موجود، سیستم ما به‌طور کامل از شکل آزاد ورودی کاربر با رنگ و سبک استفاده می‌کند. این اجازه می‌دهد تا سیستم با استفاده از آن به‌عنوان یک راهنمایی برای تولید یک تصویر به طرح و رنگ ورودی کاربر پاسخ دهد.» یافته‌های این مطالعه در سرور پیش چاپ Arxiv.org منتشر شد.این سیستم همچنین قادر به تفسیر چهره‌های مجدد و سعی در ایجاد یک تصویر واقع‌گرایانه از شخص خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: