کد خبر: ۱۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
حناچی در جمع خبرنگاران خبر داد؛
شهردار تهران گفت: اگر محرز شود برنج در فروشگاه شهروند مخلوط شده است با مسببان آن برخورد می کنیم.
به گزارش قلم، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه مراسم آیین تجلیل از هزار شهید منطقه ده تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد:طی هفته گذشته خبرهایی در رابطه با عرضه برنج مخلوط در فروشگاه شهروند ابهاماتی ایجاد کرد که در این باره باید بگویم این فروشگاه نزدیک به ۲۵ سال است که مایحتاج مردم را عرضه می‌کند و امروز موضوع عرضه برنج مخلوط به جای برنج ایرانی در این فروشگاه مطرح شده است.

حناچی ادامه داد: این اتهام از سوی سازمان تعزیرات مطرح شد که از طریق فروشگاه شهروند درخواست کردیم که آزمایشگاه سومی کیفیت و ارزش برنج‌های موجود در این فروشگاه را بررسی کند و نظر خود را اعلام کند.

شهردار تهران ادامه داد: برنج‌ها باید با قیمتی که از سوی سازمان تعزیرات تعیین می‌شود بین مردم عرضه شود.

حناچی ادامه داد: قسمتی از این برنج‌ها برای ارائه به آزمایشگاه از سوی شهرداری تهران جداسازی شد و  جهت بررسی ارسال شد و اگر نظر ازمایشگاه سوم این بود که برنج‌های ایرانی با برنج‌های بی‌کیفیت خارجی مخلوط شده و به مردم عرضه شده است به طور حتم با مسببان این اقدام برخورد جدی خواهد شد.

در ادامه شهردار تهران در پاسخ به ابهامات به وجود آمده در رابطه با طرح ترافیک خبرنگاران گفت: در شورای شهر تهران ۳ درصد سهمیه طرح ترافیک به خبرنگاران اختصاص پیدا کند و اعضای شورای شهر این مصوبه را جهت اجرا به شهرداری تهران ابلاغ کرد و سهمیه‌ای که به خبرنگاران اختصاص یافته است همان سهمیه‌ای است که شورای شهر تهران آن را مصوب کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: