کد خبر: ۱۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
شهردار مشهد تاکید کرد:
شهردار مشهد بر لزوم تنظیم راهبردها برای خروج از فشار اقتصادی تاکید کرد.
به گزارش قلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی در دیدار با اعضای شورای عالی مهندسین صنعتی خراسان رضوی که با حضور فرمانده سپاه امام رضا (ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه رمضان ماه تقواست و در این ماه باید بیشتر به محاسبه رفتار و اعمال خود بپردازیم، گفت: مهمترین و اساسی ترین نکته ما در جنگ اقتصادی، وضعیت معیشتی و بیکاری در جامعه است که باید توجه جدی به این موضوعات داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه نگاه واقع بینانه به شرایط موجود در جامعه کنونی ما می تواند کمک بزرگی باشد، تصریح کرد: راهبردها برای خروج از فشار اقتصادی با نظارت دستگاه محاسباتی صورت خواهد گرفت.
*سپاه در کنار صنعت گران است / آمریکا از جنگ با ایران هراس دارد
فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام گفت: آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست زیرا از جنگ با ما هراس دارد.
سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام خاطرنشان کرد: آمریکا فقط ژست جنگ می گیرد؛ زیرا می داند اگر وارد جنگ باایران شود با مشکل مواجه خواهد شد و در گرداب خلیج فارس فرو خواهد رفت، آمریکا به دنبال جنگ روانی است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی نیز با پرچم برافراشته و قاطع در برابر آمریکا ایستاده و ما نیز نباید احساس وحشت و ناامیدی کنیم.
نظری در ادامه با اشاره به لزوم توجه به مشکلات واحدهای صنعتی و رفع آنها خاطرنشان کرد: ما باید سراغ صنعتگران برویم و جلسات مربوط به واحدهای تولیدی و صنعتی باید در شهرک های صنعتی برگزار و از نزدیک موانع و مشکلات و چالش‌های آنها بررسی و رفع شود و در بخش روستایی باید نهضت مردمی از پایین به بالا صورت گیرد و بخش تولیدات روستایی که امروزه بسیار حائز اهمیت می‌باشد رونق فراوان بگیرد.
وی اظهار داشت: با وجود فشار و تحریم‌های اقتصادی که در حال حاضر در کشور ما وجود دارد با مدیریت کافی و با استفاده از سیاست های اقتصاد مقاومتی و عملیات راهبردی می توانیم تولید و صنعت را گسترش دهیم.
سردارنظری خاطرنشان کرد: در بخش تجارت و صنعت که عامل اصلی رونق اقتصادی می‌باشد، باید برنامه مدیریتی کارآمد تدوین و اجرا گردد که در استان خراسان رضوی تصمیمات لازم دراین زمینه صورت گرفته است وسپاه نیز در کنار صنعتگران خواهد بود.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به ظرفیت های بالای استان عنوان کرد: خراسان رضوی به عنوان قطب فعال صنعت و تجارت در کشور، دارای کادر فنی، دلسوز و کاربلدی می‌باشد که با همکاری و هم افزایی که وجود دارد باید به سراغ صنعتگران برویم وگره گشایی از آنها را انجام دهیم.
شایان ذکر است در ادامه این مراسم که به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد مقدس برگزار شد، اعضای شورای عالی بسیج مهندسین به گفتگو وارایه نظرات و پیشنهادهای موثر در جهت پیشرفت رونق تولید و اهمیت این امر خطیر پرداختند.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: