کد خبر: ۱۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
پیروز حناچی شهردار تهران در یادواره هزار شهید منطقه ۱۰ گفت در دیدار صمیمانه با آیت‌الله سیستانی، ایشان بیش از هر چیز به کاهش فاصله میان مردم و مسؤلان تأکید داشت.

به گزارش قلم، حناچی گفت: «قبل از ماه رمضان توفیق داشتم به بغداد بروم و در نیمه شعبان در نجف خدمت آیت‌الله سیستانی رسیدم. ایشان چند نکته و نگرانی داشتند. یکی تاکید بر کم شدن فاصله بین مردم و مسئولین بود که مورد نظر رهبری و امام راحل هم هست. ایشان هم این نگرانی را داشتند».

حناچی در بخش دیگری از سخنانش به همراهی شهرداری تهران با خوزستان‌ها در روزهای سخت سیل اشاره کرد و گفت: »همکاران ما این افتخار را داشتند که در مناطق سیل‌زده حضور داشته باشند یکی از ماموریت‌های ما به عنوان استان معین کمک‌رسانی به مردم در دشت آزادگان بود و همکاران ما تمام تلاش خود را کردند و خود مردم منطقه شعیبیه، کوت سیدنعیم، سوسنگرد و بستان هم تمام تلاش خود را کردند که این مناطق زیر آب نرفت. مناطقی که سال ها شاهد جنگ و جانفشانی رزمندگان‌مان بودند امروز محلی شد برای همدلی همه مردم کشور در برابر سیل».

حناچی با اشاره به شکسته شدن یکی از دژها و جاری شدن سیلاب به سمت دشت گفت که تمام تلاش ما این بود  که جلوی ورود آب به این منطقه را بگیریم و با کمک مردم خوزستان موفق شدیم.

2323
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: