کد خبر: ۱۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
از همه تیم‌های دیگر بهتر بازی می‌کنیم
مدافع کاستاریکایی پرسپولیس گفت: بازی مقابل صبا یکی از سخت‌ترین دیدارهای پرسپولیس در این فصل بود.
اومانیا: پرسپولیس باید این فصل قهرمان شود

مایکل اومانیا، مدافع کاستاریکایی پرسپولیس در مورد بازی روز گذشته سرخپوشان مقابل صبای قم گفت: بازی خوب ولی خیلی سختی بود. ما به سه امتیاز این بازی خیلی نیاز داشتیم و باید برای باقی ماندن در کورس قهرمانی، این بازی را با برد تمام می‌کردیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و با زحمات زیادی که در زمین کشیدیم موفق شدیم سه امتیاز بسیار مهم را کسب کنیم.

وی ادامه داد: در آستانه نوروز و سال نو در ایران، این برد یک هدیه خوب از طرف ما برای هواداران‌مان بود و امیدوارم که بعد از تعطیلات هم با موفقیت به مسابقات لیگ ادامه بدهیم و بتوانیم قهرمان شویم.

اومانیا راجع به صحنه گل پرسپولیس و ضربه‌ای که او برای اطمینان از گل شدن به توپ زد نیز گفت: در آن صحنه جلوی دروازه صبا خیلی شلوغ بود و درست ندیدم که ضربه سر فرشاد احمدزاده گل شده است یا نه و من فقط برای اینکه مطمئن شوم توپ وارد دروازه شده آن ضربه را زدم. البته بعد از بازی که صحنه را نگاه می‌کردیم دیدیم که همان توپ اول از خط دروازه رد شده بود.

مدافع باتجربه سرخپوشان در پاسخ به این سوال که پرسپولیس تا چه اندازه شانس قهرمانی دارد عنوان کرد: شانس ما به اندازه بقیه تیم‌های بالای جدول است. همه تیم‌ها بازی‌های سختی پیش رو دارند و هر تیمی که تمرکز بهتری داشته باشد قهرمان خواهد شد. البته من معتقدم که پرسپولیس باید این فصل قهرمان شود. برای اینکه ما از همه تیم‌های دیگر بهتر بازی می‌کنیم.

وی در پایان در مورد برنامه خود برای تعطیلات پیش رو نیز اظهار داشت: قرار است همراه تیم برای اردو به عمان برویم و به همین دلیل من در این مدت در تهران هستم و چون به تیم ملی هم دعوت نشده‌ام به کاستاریکا نخواهم رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: