کد خبر: ۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
برای آماده سازی قهرمانان هیچ قصور و کوتاهی پذیرفتنی نیست
وزیر ورزش در نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک نسبت به هرگونه کوتاهی و قصور در توجه به ورزشکاران هشدار داد.
گودرزی: بازدیدهای سرزده خود را به اردوهای المپیکی‌ها ادامه می‌دهم

محمود گودرزی در نشست شواری عالی المپیک اظهار کرد: روسای فدارسیونها به مدیران وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک گزارش کار ورزشکاران المپیکی را بدهند. برای آماده سازی قهرمانان هیچ قصور و کوتاهی پذیرفتنی نیست و من بازدیدهای سرزده خود را به اردوهای المپیکی‌ها ادامه می‌دهم.

وزیر ورزش جوانان خاطرنشان کرد: موضوع المپیک یک موضوع ملی و مرتبط با نشاط و غرور مردم است و همه باید برای موفقیت کاروان ورزشی ایران در بازی‌های ریو به کمیته ملی المپیک کمک کنیم.

همچنین کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در صحبت‌های خود از توجه وزیر ورزش و جوانان به ورزشکاران تقدیر کرد و گفت: از پیگیری‌های دکتر گودرزی و عنایت ریاست جمهور به موضوع المپیک و نیازهای قهرمانان تشکر می‌کنم.

در جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پاراالمپیک با حضور محمود گودرزی، کیومرث هاشمی، بهرام افشارزاده مناف هاشمی، رباب شهریان، نصرالله سجادی، عبدالحمید احمدی حضور پیدا کردند.

هم‌چنین روسای فدراسیونهای تکواندو، دوومیدانی، جودو، شمشیربازی، نابینایان و کم بینایان، معلولان و جانبازان، دوچرخه سواری، تیراندازی، قایقرانی، بسکتبال، وزنه برداری، انجمن های ورزشی نیز در این نشست شرکت کردند. مسئولین فدراسیون کشتی و بوکس در این نشست غایب بودند.

این جلسه به منظور بررسی آخرین وضعیت اردوهای آمادگی، سهمیه کسب شده و تدارکات و تامین منابع مالی مورد نیاز فدراسیون ها تشکیل شده است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: