کد خبر: ۱۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
مجله ماشین از بین ۷۷ خودرویی که در سال ۲۰۱۸ تست کرده، پنج تا از سریع‌ترین‌ها را براساس ارقام به دست آمده در طول فرآیند استاندارد خود رده‌بندی کرده است، اكنون با اين 5 مورد آشنا شويد.
۵. مرسدس ای‌ام‌جی جی‌تی آر: 77/3 ثانیه
مرسدس اِی‌ام‌جی جی‌تی آر نه‌تنها یکی از سریع‌ترین خودروهای تست شده ۲۰۱۸ بود، بلکه یکی از سریع‌ترین‌ها در خط مستقیم بود و مطمئنا سریع‌تر هم می‌شد. اگر در عقب کمی اصطکاک بیشتری داشت. با ۴۳۰ کیلووات که از توربوی دوقلوی چهار لیتری V8 نشئت می‌گیرد، جی‌تی آر صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را تنها کمی بیشتر از رقم ادعا شده ۳.۶ ثانیه ثبت کرد.
۴.آئودی تی‌تی آر ‌اس کواترو اس ترونیک: 74/3 ثانیه
باوجود قیمت ۶۹ هزار و ۳۰۰ دلاری، تی‌تی آر‌اس ارزان‌ترین خودرو در این فهرست است. این مدل از آئودی با موتور پنج سیلندر 5/2 لیتری که ۲۹۴ کیلووات را با سیستم کواتروی آئودی به هر چهار چرخ می‌رساند، صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در 74/3 ثانیه طی کرد.
۳.بی ام دبلیو ام۵  ایکس-درایو ام استپ‌ترونیک: 43/3 ثانیه
آخرین ام۵ بی ام دبلیو به لطف سیستم ایکس-درایو که موتور V8 ۴۴۱ کیلوواتی را به هر چهار چرخ می‌راند، پیشرفته‌تر است. اگرچه خروجی نیرو به اندازه مدل کامپتیشن است اما زمان شتاب آن به لطف اصطکاک اضافی بهبود یافته است.
۲.مرسدس اِی ام جی ای۶۳ اس ۴متیک+ ۹جی ترونیک: 40/3 ثانیه
در این نسل، ۴متیک‌پلاس یک ابزار استاندارد است. رقیب ام۵، سرعت صفر تا ۱۰۰ کیومتر بر ساعت را به لطف یک توربوی دوقلو و موتور V8 چهار لیتری کمی سریع‌تر طی کرد.
۱.مک لارن ۷۲۰اس کوپه: 09/3 ثانیه
بالاترین رتبه در این فهرست متعلق به گران‌ترین ماشینی است که در سال ۲۰۱۸ تست شده (و البته تنها خودروی غیر آلمانی در این‌جا). ۷۲۰اس کوپه از یک توربوی دوقلو و موتور V8 چهار لیتری بهره برده که مقدار قابل‌توجه ۵۲۷ کیلووات را به محور عقب می‌فرستد. این واقعیت که موتور در وسط قرار گرفته و این‌که خودرو چندان سنگین هم نیست به این معنی است که ۷۲۰اس دو برابر سریع‌تر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: