کد خبر: ۱۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
مدیر عامل شرکت فرآورده های نسوز ایران گفت: برای سال ۱۳۹۸ نیز ضمن تقویت توان تولید و فروش و شرکت تصمیم بر افزایش صادرات و تامین هر چه بیشتر نیازهای خرید مواد اولیه خارجی را داریم.
به گزارش قلم به نقل از روابط عمومی شستا، سعید لقمانی مدیر عامل شرکت فرآورده های نسوز ایران بیان کرد: شرکت فرآورده های نسوز ایران در سال ۱۳۹۷ موفق به کسب دستاوردهای ارزشمندی در زمینه کسب عنوان واحد صنعتی سبز استان اصفهان؛ کسب عنوان تجربه برتر توسعه منابع انسانی ایران در زمینه تدوین استاندارد و آموزش مشاغل با استفاده از مدل دیکوم و کسب عنوان پژوهش برتر صنایع فولاد برای تولید آجرهای آلومینا – مولایتی شده است

➕لقمانی  در ادامه افزود: همچنین در این سال از نظر میزان فروش با مبلغ بیش از ۲۱۵۰ میلیارد ریال و همچنین ۱۱۴۴۰۰۰ دلار بالاترین رکورد تاریخ خود را ثبت نموده است.

وی گفت: ابداع و معرفی چندین محصول جدید به صنایع فولاد و سیمان در سال ۱۳۹۷ از جمله افتخارات این شرکت می‌باشد.
 
مدیر عامل شرکت فرآورده های نسوز ایران اظهار کرد: برای سال ۱۳۹۸ نیز ضمن تقویت توان تولید و فروش و شرکت تصمیم بر افزایش صادرات و تامین هر چه بیشتر نیازهای خرید مواد اولیه خارجی را داریم.

لقمانی در زمینه تحقیق و پژوهش نیز بیان کرد: با تقویت توانمندیهای مرکز تحقیقات شرکت برای تولید محصولات جدید در راستای کاهش وابستگی و بومی سازی محصولات نسوز مورد نیاز صنایع کشور اقدامات قابل ملاحظه ای در سال جاری صورت خواهد پذیرفت.

لازم به ذکر است سعید لقمانی مدیر عامل شرکت فرآورده های نسوز ایران فارغ التحصیل رشته مهندسی متالورژی گرایش شکل دادن فلزات از دانشگاه شیراز با رتبه اول در سال ۱۳۶۸ می‌باشند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: