کد خبر: ۱۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
بعضی ماشین‌ها مثل فراری و لامبورگینی مطمئنا در ۲۰ سال آینده و پس از آن ارزشمندتر خواهند شد اما بقیه را یا از همان لحظه اول دوست خواهید داشت یا نه. در این‌جا فهرست ماشین‌هایی را آوردیم که در ۱۰ سال گذشته تولید شده‌اند و بیشتر از همه احتمال دارد که کلاسیک‌های آینده شوند.
شورلت کامارو Z-28
کامارو Z-28 با وجود تمام اصلاحات متمرکز بر مسیر چندان در جاده‌ها دیده نمی‌شود که به این معنی است که این کمیابی ارزش آن را بالا خواهد برد.
بی‌ام‌دبلیو ۱ سری M
وقتی ۱ سری M برای اولین‌بار نمایش داده شد، بسیاری آن را بازگشتی به تقسیم‌بندی M بی‌ام‌دبلیو دانستند. خودرویی کوچک، سریع، راحت که مهم‌تر از همه رانندگی با آن جالب بود. این وسیله با ترکیب آن گل‌گیرهای درخشان جذاب و دنده دستی باعث شد ۱M به محض راه افتادن ارزشمند و جذاب به نظر برسد.
هوندا S2000
S2000 آخرین خودروی اسپرت واقعی هوندا بود. خودرویی که با سیستم VTEC چهار سیلندر خود قدرت بالایی داشت و رانندگی با آن احساس فوق‌العاده‌ای می‌داد. 
استون مارتین V12 ونتیج (با دنده دستی)
ونتیج در سطح ابتدایی در طول عمر تولید خود دو نسخه دستی دریافت کرد، موتورهای  V12 یکی با سرعت شش و یکی با سرعت هفت در پیچ تند. هر دوی این‌ها در تعداد محدود ساخته شده‌اند و جای تعجب نیست که رانندگی با هر دو فوق‌العاده است.
پورشه کیمن GT4/باکستر اسپایدر
کیمن GT4 و باکستر اسپایدر نشان‌دهنده احساس تعهد پورشه به مشتاقان هستند. هر دو خودرو با موتور تخت شش سیلندر مدل کاراS  آمدند که منحصرا با یک دنده دستی شش-سرعته جفت شده بود. همه این‌ها به علاوه موتور هواگرد و جلوبندی ارتقایافته باعث می‌شود این ماشین‌ها تمام گزینه‌ها برای تبدیل شدن به یک ماشین کلاسیک مطلوب در آینده را داشته باشند.
لکسوس LFA
دلیل اصلی که لکسوس LFA ماشین کلاسیک آینده خواهد شد، ظاهر یا شیوه رانندگی با آن نیست. بلکه صدای آن است که بهتر از هر سمفونی است. این خودرو یک موتور V10 8/4 لیتری دارد که شما را وامی‌دارد پیش از آن‌که خودتان متوجه باشید به سراغش بروید.
داج وایپر
با یک طرح سفارشی و تعدادی تصحیحات ویژه، وایپر شبیه به خودروهای عضلانی قدیمی است که در ۲۰ سال آینده در مزایده‌های کمپانی برت-جکسون حضور خواهد داشت. 
شورلت SS
یک خودروی سدان V8 با سواری دستی و جذاب. مطمئنا یک موفقیت بزرگ خواهد بود.
کادیلاک CTS-V واگن
هر خودرویی که یک موتور V8 سوپرشارژدار، یک دنده دستی و یک بدنه واگن داشته باشد این شایستگی را دارد که در این فهرست قرار بگیرد. آخرین نسل از CTS-V تمام این موارد را دارد که به همین خاطر است که تحسین می‌شود.
لوتوس ایورا 400/410/GT430
آخرین نسخه خاص ایورا درحقیقت ماشین فوق‌العاده‌ای است. با یک لوتوس موتور-وسط و دنده دستی امکان ندارد که راه را اشتباه بروید. 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: