کد خبر: ۱۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
با حضور رییس و جمعی از اعضای شورای شهر؛
در پی بارش های اخیر و با هدف بررسی چگونگی کمک مدیریت شهری مشهد به سیل زدگان کلات، شهردار مشهد از مناطق سیل زده این شهر بازدید کرد.
به گزارش قلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، صبح امروز و با همراهی رییس و جمعی از اعضای شورای شهر، معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی فرهنگی و جمعی از مدیران شهری، محمد رضا کلائی، شهردار مشهد با حضور در شهرستان کلات از مناطق سیل زده این شهرستان بازدید کرد.
شهردار مشهد در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به بارش های اخیر و اتفاقاتی که در شهرستان کلات اتفاق افتاده بود وظیفه داشتیم تا بیاییم و ببینیم مدیریت شهری مشهد چه کمکی همانند کمکهایی که مدیریت شهری مشهد به استانهای سیل زده سایر نقاط کشور کرده است می تواند به این شهرستان داشته باشد لذا برای بررسی این موضوع به همراه جمعی از اعضای شورای شهر در شهرستان کلات حضور پیدا کرده ایم.
همچنین محمدرضا حیدری، رییس شورای شهر مشهد نیز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: هدف بازدید از شهرستان کلات به همراه شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر ارزیابی اولیه از خسارت هایی که سیل در این شهرستان به دنبال داشته است.
وی اضافه کرد: مواردی را که در این بازدید توسط فرماندار و شهردار کلات مطرح شد بررسی کنیم تا ببینیم درحد توان و چهارچوب قانونی و بنا به محدودیت هایی که در محدوده جغرافیایی وجود دارد چه کمک هایی را می توانیم به این شهرستان داشته باشیم.
وی افزود: معتقدیم مشکلات موجود در شهرستان کلات باید بصورت ریشه ای حل شود که نقش دولت، مجلس و دستگاه هایی که در امور زیربنایی کار می کنند باید چاره ای برای کنترل سیلابها در بالادست شهرستان کلات بیاندیشند و ما نیز آنچه را که مقدور است برای کوتاه مدت درنظر خواهیم گرفت.
در ادامه این بازدید ناصری، فرماندار کلات نیز ضمن تشکر از حضور محمدرضا کلائی شهردار مشهد و جمعی از اعضای شورای شهر و دغدغه‌مندی مدیریت شهری مشهد بخاطر سیل اخیر، اظهار کرد: این بازدید مایه قوت قلب ماست زیرا شورای شهر و شهرداری مشهد در سخت‌ترین شرایط به یاری شهرستان کلات شتافتند و مردم قدرشناس ما هیچگاه این حمایت‌ها را فراموش نخواهند کرد.
گفتنی است حدود ۵۳ واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شدند که ۱۷ واحد آن غیرقابل استفاده هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: