کد خبر: ۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: توزیع سیب و پرتقال موردنیاز شهروندان در آستانه تعطیلات نوروزی با قیمت مصوب دولتی در 40 میدان میوه و تره بار شهرداری تهران آغاز شده است.
علی اشرف منصوری روز شنبه افزود: کار عرضه این میوه ها از طریق میادین میوه و تره بار و همچنین 101 فروشگاه در مناطق مختلف پایتخت از اواخر هفته گذشته آغاز و تا پایان سال ادامه دارد. 
وی تصریح کرد: دراین مراکز، پرتقال با قیمت هر کیلوگرم 20 هزار و 450 ریال و سیب نیز با قیمت هر کیلوگرم 20 هزار و 100 ریال عرضه می شود. 
منصوری با بیان اینکه در تمامی مناطق 22 گانه شهر تهران به میزان جمعیت سیب و پرتقال کافی برای توزع ذخیره سازی شده است افزود: میادین میوه و تره بار مناطق صادقیه، انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی، اشرفی اصفهانی، پاسگاه نعمت آباد، مهرآباد جنوبی، سهروردی، خیابان قزوین، پیروزی، دماوند، خیابان قزوین، تهرانپارس، حکمیه، سه راه آذری، خاوران، شوش، خاوران، تهرانسر و نارمک از جمله مراکز توزیع میوه موردنیاز شهروندان برای نوروز 95 هستند. 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: همچنین 164 مرکز توزیع نیز در سطح شهرستانهای تابعه استان تهران برای انجام این مهم درنظر گرفته شده است. 
منصوری تاکید کرد: به مقدار کافی سیب و پرتقال در سردخانه های استان تهران ذخیره سازی شده و هیچ کمبودی در زمینه تامین میوده موردنیاز ایام تعطیلات نوروز وجود ندارد. 
عرضه سیب و پرتقال ویژه ایام نوروز با قیمت دولتی از 20 اسفندماه در سطح استان تهران آغاز شده است. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: