کد خبر: ۱۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
طی ۲۴ ساعت اخیر بازار ارزهای دیجیتال ارزش خود را از دست داد تا روز خونین دیگری برای این بازار رقم بخورد. بیت کوین نیز در این میان بیش از ۴درصد افت قیمت تجربه کرد.

به گزارش قلم به نقل از کوین دسک، بیت کوین با کاهش ارزش در روزهای گذشته رو‌به‌رو بود تا جایی که با رقم هفت هزار و ۲۰۰ دلار بسته شد.

مهمترین ارز مجازی با قیمتی زیر هفت هزار و ۲۰۰ دلار در بازار آمریکا معامله شد که بر اساس نوسانات هفته گذشته ورود نقدینگی بیشتر به این بازار را شاهد نبودیم.

این کاهش و افزایش‌های متوالی در پی افزایش ۱۳ درصدی روز یکشنبه صورت گرفت که مطابق آن نقدینگی بیشتری به این بازار جذب شده بود.

از آنجایی که ارزش بیت کوین چهار درصد کاهش داشت و به مقدار هفت هزار و ۵۳۰ دلار معامله شد، علائم نشان از این دارد که بیت کوین در روز های آتی نیز پایی‌نتر خواهد آمد.

با توجه به آینده بازار می‌توان برداشت کرد که حمایت روی هفت هزار و ۲۰۰ دلار قرار دارد؛ خطی که سرمایه‌گذاران به آن خوش‌بینی بیشتری دارند. تحلیل‌های تکنیکی نشان می‌دهد که در پی کاهش‌های آینده جهش فزاینده‌ای در انتظار این بازار است.

چرا ارزهای دیجیتال در حال شکست خوردن هستند؟

ارزهای دیجیتال از ژانویه ۲۰۱۸ در بازار نزولی گیر افتاده‌اند و از آن زمان قادر به بازیابی قیمت میان‌مدت خود نبوده‌اند.

سطح قیمتی ۶,۰۰۰ دلار برای بیت کوین بیش از ۶ ماه مورد حمایت واقع شد بطوریکه هر بار با سقوط بیت کوین به محدوده ۵,۸۰۰ تا ۶,۲۰۰ دلار قیمت به محدوده ۶,۵۰۰ بازمی‌گشت.

به گزارش سی‌سی‌ان در هفته جاری، بیت کوین دو سناریو پیش رو داشت؛ بار دیگر از سطح ۶ هزار دلار دفاع کرده و با حرکت قدرتمند کوتاه‌مدتی بار دیگر به محدوده قبلی برمی‌گشت و یا اینکه با برخورد یا حمایت قوی زیر ۵ هزار دلار متوقف می‌شد.

نمودار ساعتی

BTCUSD-4-hour-chart-1

بیت کوین در یک مثلث انقباضی کاهش داشت که به نظر می‌رسد این امر بر اثر عرضه‌های متوالی صورت گرفته باشد. مهمتر از این خط حمایت است که با نوسان کمتر از ۵۰ در این مقاومت‌ها وجود دارد و مسیر کمترین مقاومت نیز کاهشی است.

نمودار روزانه

2

در نمودار روزانه شاهد این هستیم که علائم با پستی و بلندی کمتری مواجه هستند و شمع های موجود در نمودار غالبا موقتی و مقطعی عمل کرده‌اند. در اوایل هفته «ام ای سی دی» با شیب‌های خشن رو به رو بود و برای اولین بار در ماه می «ار اس آی» با نرخ افزایش همراه بوده است. این در حالی است که بیت کوین می‌تواند یک قله دیگر را در روز های آتی ایجاد کند که بین آنها رقم هفت هزار و ۲۰۶ دلار قرار دارد.

گفته می‌شود که حمایت تاریخی سی روزه در رقم شش هزار و ۴۷۵ دلار قرار دارد و میانگین آن با روند افزایشی در حوالی شش هزار و ۵۰۰ دلار موجود است.

در صورت افزایش ارزش بیت کوین تا بالای هشت هزار و ۵۰ دلار در ساعت‌های آینده شاهد نرخ‌های افزایشی خشن در بازار ارزهای مجازی خواهیم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: