چالش جدید تویوتا موتور
اد لاوک، مدیربازاریابی شرکت تویوتا موتور در شمال آمریکا در حاشیه نمایشگاه خودروی لسآنجلس جایی که تویوتا مدل (Corolla Hybrid) و یک مدل تمام چرخدنده هیبریدی خود را ارایه کرد گفت: «انواع مختلفی از هیبریدیها وجود دارد و نمونهای از آنچه ما به عنوان فناوری هیبریدی ارائه میکنیم ممکن است چیزی مانند فناوری موجود در جنرال موتورز یا فورد باشد. این محصولات جدید مصرفکننده را گیج میکند، آنها حتی نمیدانند هیبرید به چه معنی است و این یعنی عبارتهای مبهمی مانند (Hybrid Synergy Drive) امضایی که شرکت تویوتا از سال 2000 از آن استفاده میکند تا با آن مدلهای هیبریدی تویوتا و لکسوس را معرفی کند، میتواند با گذشت زمان از بین برود». شرکت تویوتا هنوز راهی طولانی برای تصمیمگیری درمورد چگونگی این اتفاق دارد. اد لاوک میگوید ما به دنبال راهی هستیم تا این سردرگمی را از بین ببریم.
در جستوجوی نام جدید
تویوتا ممکن است نامی جدید را برای این خودروها انتخاب کند تا بتواند جزئیات را بهتر بیان کند و بتوان آموزشهای بهتری به کارکنان، نمایندهها و مصزفکنندگان ارائه کرد. پلتفرم جدید جهانی که بر پایه مدل (Prius) طراحی شده است. همچنین کرولا، کمری و آوالون هیبریدی، رانندگی با روحیه بهتری را امکانپذیر میکنند. این موضوع به بازاریابان تویوتا اجازه میدهد تا فرصتی برای انتخاب بین خودروهای هیبریدی و خودروهای متعارف بهخصوص در شرایط اقتصادی سوخت برای مشتریان فراهم کنند. بهعنوان مثال به جای طراحی دوباره (RAV4) تویوتا مدل اسپرت و هیبریدی (XSE trim) را پیشنهاد میکند.
خودروهای هیبریدی طی زمان به صنعت، مردم و نحوه رانندگی کمک میکنند. این خودروها میتوانند تحول بزرگی در صنعت خودروسازی و جامعه داشته باشند.