کد خبر: ۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۷ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی:
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با انتقاد از محرومیت تماشاگران تیمش گفت: محرومیت تماشاگران تبریزی تنبیه فوتبال است نه تیم تراکتورسازی.
محرومیت تماشاگران تبریزی تنبیه فوتبال است نه تیم تراکتورسازی!

امیر قلعه نویی ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان در هتل پارس تبریز اظهار داشت: نبود تماشاگران در بازی فردا روی عملکرد ما تاثیر می گذارد و محرومیت آنها از حضور در ورزشگاه کار اشتباهی است.

وی سپس با تاکید بر اینکه مردم آذربایجان همیشه نماد غرور بودند و محروم کردن آنها کار خوبی نیست، افزود: من نمی دانم که چرا تماشاگران تیم ما محروم شده اند.

قلعه نویی سپس با اشاره به برگزاری یک ساعت زودتر بازی فردا گفت: تیم فولاد از ما خواست تا یک ساعت بازی زودتر برگزار شود و ما نیز قبول کردیم چراکه بازی جوانمردانه همیشه در اولویت است و پیروزی و شکست تمام می شود ولی دوستی ها و جوانمردی ها باقیست.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه بازی فردا سخت است، ادامه داد: بازیکنان ما خسته هستند چراکه چند بازی مهم را انجام داده اند و از طرفی تیم خوب فولاد به شرایط آرمانی بازگشته است.

وی در خصوص تیم حریف گفت: فولاد خوزستان تیم خیلی خوبی است که بازیکنان جوان و آماده ای دارد و بهترین نقطه قوت این تیم نیز سرمربی آنها است.

قلعه نویی با اشاره به اینکه وضعیت تیمش در مسابقات آسیایی و احتمال صعود از این گروه گفت: اگر همه بازیکنان، کادر فنی، مدیریت و تماشاگران دست به دست هم دهند و همدل باشند موفقیت به دست می آید و فکر می کنم باید حداقل چهار امتیاز دیگر کسب کنیم تا شرایط صعود هموار شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: