کد خبر: ۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۴ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
وزیر ورزش و جوانان درباره نامه های اخیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: این موضوع در جلسه هیات دولت مطرح شد و قرار است حمایت های ویژه ای از فدراسیون های المپیکی به عمل آید.
وزیر ورزش از حمایت ویژه دولت از فدراسیون های المپیکی خبر داد

محمود گودرزی عصر امروز (چهارشنبه) پیش از آغاز نخستین همایش خیرین ورزشیار کشور در هتل المپیک در جمع خبرنگاران درباره دو نامه اخیر رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی گفت: درد و دل به حقی است و من این موضوع را امروز صبح در جلسه هیات دولت بیان کردم و معتقدم ورزش به خصوص رشته های المپیکی باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرند. 
وی ادامه داد: وقتی این موضوع را در جلسه هیات دولت مطرح کردم، مورد استقبال واقع شد و همچنین نامه ای به رئیس جمهوری ارائه کردم که وی قول های خوبی برای حمایت از ورزش داد.
مقام عالی ورزش کشور در عین حال تاکید کرد که ورزش بیش از پیش نیاز به آرامش دارد و وزارت ورزش فدراسیون های مدال آوری که در آستانه بازیهای المپیک ریو 2016 قرار دارند، بیشتر مورد حمایت قرار خواهد داد. 
وی ادامه داد: سال 94 به لحاظ اقتصادی سال سختی بود. با این حال پاداش قهرمانان ورزش کشور طی سال های 93 و 94 به زودی طی مراسمی پرداخت می شود.
گودرزی افزود: همچنین تا پایان سال از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور رقمی به وزارت ورزش و جوانان تخصیص داداه خواهد شد.
همچنین وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی به خبرنگاران گفت:
رئیس جمهوری در جلسه امروز هیات دولت حمایت خود را از تیم های المپیکی اعلام کردند و قرار شد سازمان مدیریت پس از بررسی آمار و ارقام به فدراسیون های المپیکی کمک کند.
محمود گودرزی در خصوص نامه نگاری های اخیر رسول خادم به ریاست جمهوری افزود: در جلسه امروز هیات دولت قرار شد همه تلاش ها برای موفقیت در المپیک باشد البته ورزش نیاز به آرامش دارد و ورزشکاران باید با آمادگی و بدون دغدغه راهی المپیک 2016 ریو شوند.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه سطح کمی و کیفی نهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: کار ارزشمندی از سوی پژوهشگاه تربیت بدنی انجام شده و مقالات ارایه شده از سوی پژوهشگران داخلی و خارجی در سطح بالایی ارایه شده اند و امیدواریم به زودی شاهد نتایج این تحقیقات در فضای ورزشی کشور باشیم.
نهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی امروز (چهارشنبه) با حضور ده ها پژوهشگر و محقق علوم ورزشی داخلی و خارجی در سالن همایش های دانشگاه شهید بهشتی تهران آغاز شد.
در این همایش بیش از 800 مقاله علمی به صورت سخنرانی و پوستر ارایه شده است و قرار است طی دو روز برگزاری این همایش 15 نشست تخصصی و 22 کارگاه آموزشی برگزار شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: