کد خبر: ۱۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
پس از سقوط گسترده قیمت ارزهای مجازی در انتهای سال گذشته، قیمت بیت‌کوین حالا به حدود ۸۰۰۰ دلار جهش کرده است، که بالاترین سطح ۹ ماهه است.

به گزارش قلم به نقل از راشاتودی، پس از سقوط گسترده قیمت ارزهای مجازی در انتهای سال گذشته، قیمت بیت‌کوین حالا به حدود ۸۰۰۰ دلار جهش کرده است، که بالاترین سطح ۹ ماهه است. این افزایش شدید قیمت تحلیل‌گران و مشتاقان ارزهای مجازی را با این پرسش روبرو کرده است که علت این رشد ناگهانی چیست؟

قیمت بیت‌کوین که در اوایل ماه جاری، حدود ۵۰۰۰ دلار بود، ظرف هفته گذشته با ۴۰ درصد جهش مواجه شد. علی‌رغم برخی نوسانات که گاهاً با افت قیمت همراه بوده است، قیمت بیت‌کوین که در حال حاضر رکوردهای امسال خود را به طور پیاپی جا به جا کرده است، در مسیر عبور از ۸۰۰۰ دلار قرار دارد.

درحالی که هیچ عاملی را نمی‌توان به تنهایی دلیل این افزایش قیمت دانست، آلکس کروگر، یک تحلیل‌گر برجسته ارزهای دیجیتال، می‌گوید که این روند نشان دهنده خرید ارزهای دیجیتال به صورت عمده و سازمان‌یافته توسط برخی از نهادها است و به علت خرده‌فروشی نیست.

کتلین پرنا، تحلیلی‌گر ارزهای دیجیتال، می‌گوید: قیمت بیت‌کوین که روز دوشنبه ۷۳۰۰ دلار بود، ممکن است تحت تأثیر اخبار افزایش تنش‌های تجاری بین چین و آمریکا جهش کرده باشد و احتمال بازگشت آن به ۶۰۰۰ دلار وجود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: