کد خبر: ۱۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
فروشندگان ابزارهای جاسوسی، چقدر پول به جیب می‌زنند؟
دیگر زمان حمل کردن چتر کشنده یا فرستادن کبوتر دوربین به تن گذشته؛ ابزارهای جاسوسی در دنیای امروز، متنوع‌تر و در دسترس‌تر شده‌اند و متقاضیان‌شان در سرتاسر جهان، با کلیک کردن روی دکمه خرید یک وبسایت، می‌توانند تمامی ابزارهای جاسوسی مورد نیازشان را خریداری کنند. ابزارهایی که گرچه پیدا کردن‌شان آسان است، اما برای در اختیار داشتن‌شان، باید هزینه‌ي زیادی را صرف کرد.
خودکار یا اسکنر؟
یک خودکار، درست شبیه همه‌ي خودکارها؛ در دلش حافظه‌ای برای ثبت اطلاعات و دوربینی برای اسکن کردن متون را دارد. کسی که قصد سرقت اسناد طبقه‌بندی شده را داشته باشد، با وجود این خودکار دیگر نیازی به دزدیدن کتاب‌ها و اسناد ندارد. می‌تواند بخش‌های مورد نیاز را با این ابزار اسکن کند و در جیبش بگذارد.
قیمت: 300 دلار

دوربین یا شارژر؟
ضبط تصاویر برای جاسوس‌های امروزی کار پیچیده‌ای نیست. می‌توانند شارژر مخصوص گوشی‌شان را به برق بزنند و بدون آن‌که کسی شک کند، از محیط اطراف‌شان تصویربرداری کنند. این دوربین کوچک تصاویر را با کیفیت HD ضبط می‌کند و حافظه‌ي داخلی 32 گیگابایتی‌اش، می‌تواند سه ساعت فیلم را در خود جا دهد.
قیمت: 100 دلار

ساعت یا دوربین؟
این ساعت زنگی دیجیتال، در عین ضبط ویدئو، زمان و تاریخ تصویربرداری را هم نشان می‌دهد. این دوربین زاویه‌ي دید 90 درجه و حافظه‌ي داخلی 32 گیگابایتی دارد و برای هر شش دقیقه فیلمبرداری، حدودا یک گیگابایت از حافظه‌ي آن پر می‌شود. باتری این ساعت 9 ساعت کار می‌کند و با اتصال به وای‌فای، می‌تواند فیلم‌ها را در لحظه به گیرندگان مورد نظر برساند.
قیمت: 180 دلار


بطری آب یا دوربین؟
شاید این بطری آب‌معدنی کمی گران به نظر برسد اما قابلیت متفاوت و خارق‌العاده‌ای دارد. با وجود این‌که در این بطری، امکان ریختن آب وجود دارد اما از آن برای ضبط فیلم‌های جاسوسی استفاده می‌شود. باطری این دوربین، 20 ساعت شارژ خواهد داشت و گارانتی هم دارد.
قیمت: 350 دلار

دماسنج یا دوربین؟
این دماسنج درواقع یک دوربین برای جاسوسی است که هم قابلیت تصویربرداری و هم قابلیت عکاسی دارد. در این دماسنج، حدود 10 ساعت فیلم رنگی باکیفیت ذخیر می‌شود. باطری آن، توان 20 روز آماده فعالیت بودن و چهار ساعت متوالی ضبط تصویر را دارد.
قیمت: 85 دلار

دزدگیر یا دوربین؟
جاسوس‌ها حتی با کمک کنترل دزدگیر اتوموبیل‌شان هم می‌توانند تصاویر را ضبط و مخابره کنند. این دوربین کوچک توان 2.5 ساعت ضبط تصویر را دارد و امکان انتقال تصاویر با اتصال یو‌اس‌بی به دستگاه‌هایی با سیستم عامل ویندوز یا مک برای آن فراهم شده است.
قیمت: 83 دلار

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: