کد خبر: ۱۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلیمانی از پرداخت دیرهنگام خسارات و ایجاد نارضایتی و ناراضی تراشی به عنوان مهمترین آسیب صنعت بیمه یاد کرد.
به گزارش قلم به نقل از بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی، در جریان بازدید از یک شرکت بیمه  افزود: توزیع سپرده گذاری‌های بیمه در بازار‌های گوناگون سرمایه و تزریق بخشی از آن به حوزه تولید، ضمن ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنعت بیمه در کاهش ریسک سرمایه‌ای هم مؤثر است.

وی ادامه داد: با تنوع بخشی به شیوه‌های سپرده گذاری شرکت‌های بیمه و استفاده از تمامی ظرفیت‌های آیین نامه شماره 60 می‌توان ضمن حفظ سرمایه‌های این صنعت به رونق تولید نیز کمک کرد.

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به این مطلب که گسترش شبکه فروش از نشانه‌های موفقیت پروژه فرهنگسازی در صنعت بیمه است، گفت: روابط عمومی‌ها باید در شناسایی ظرفیت‌های فرهنگی و نظایر آن به مجموعه بازاریابی شرکت‌های بیمه کمک کنند.

سلیمانی از پرداخت دیرهنگام خسارات و ایجاد نارضایتی و ناراضی تراشی به عنوان مهمترین آسیب صنعت بیمه یاد کرد و گفت: واحد‌های پرداخت خسارت باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند که آینده صنعت بیمه در گرو رضایت مندی مشتریان و مخاطبان این صنعت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت موضوع امنیت شبکه‌ها در صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: صنعت بیمه بخش مهمی از فضای مناسب امنیت اجتماعی را تأمین می‌کند و به همین خاطر از تخریب‌ها مصون نیست.

رئیس کل بیمه مرکزی در بخش پایانی سخنان خود، بیان این مطلب که افزایش پرتفوی غیر سهامداری در شرکت‌های بیمه نشان‌دهنده مدیریت و تلاش کارکنان آن شرکت است، اعلام کرد: یکی از مزایای صنعت بیمه بهره مندی از سرمایه‌های خرد برای ایجاد سرمایه گذاری‌های عظیم است که سیاست گذاران شرکت‌های بیمه باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس شورای عالی بیمه با اشاره به این مطلب که هزینه‌های مربوط به بخش آموزش و فرهنگ سازی در واقع سرمایه گذاری شرکت‌ها محسوب می‌شود، افزود: تکیه بر جوانگرایی و تأکید بر امر آموزش، آینده و افق‌های خوبی را پیش روی شرکت های بیمه ای قرار خواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: