کد خبر: ۱۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
محمدرضا کلائی شهردار مشهد مقدس، مدیرکل جدید روابط‌عمومی شهرداری مشهد را منصوب کرد.
به گزارش قلم، براساس حکم محمدرضا کلائی، مجیدخرمی به‌عنوان مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهدمقدس منصوب شده است.

شنیده‌های موثق اخبار‌فوری تایید می‌کند با توجه به انتقادات گسترده نسبت به عملکرد مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد، مجیدخرمی مدیرعامل شهرآرا با حفظ سمت سرپرست روابط عمومی شهرداری مشهد شده است.

گفتنی است، پیش از این، اسماعیل‌زاده عهده‌دار این سمت بود.

تغییر در روابط عمومی شهرداری مشهد+تصویر حکم

انتخاب خرمی محصول درایت بود

هادی تقی‌زاده داستان‌نویس‬ سرشناس مشهدی خطاب به شهردار مشهد نوشت: آقای کلایی با این انتصاب نشان دادند که همواره در پی رسیدن به مطلوب ترین کیفیت در ساختار شهرداری هستند.

همگان می دانند که مجید خرمی یک روزنامه در حال احتضار را تحویل گرفت و آن را بدل به مهمترین مجموعه مطبوعاتی شرق کشور کرد.

ویژه نامه ها و مجلاتی که در این مدت منتشر کرد. چنان به لحاظ فرهنگی، اجتماعی و هنری سودمند و پربار بود که موسسه ی شهرآرا را در سراسر کشور اعتباری مضاعف بخشید. و اندیشمندان و هنرمندان و صاحب قلمان را وا داشت که جذب کهربای شهرآرای مشهد شوند.

انتخاب آقای خرمی محصول درایت و شناخت همه جانبه شهردار جوان از حوزه فرهنگ و جامعه ی آگاه شهری است. و بی شک این پیام را در دل خود دارد که شهردار اصلاحات بی تعارف است و به چیزی جز توسعه ی شهر و ارتقاء سطح روابط میان مردم و مدیران شهری نمی اندیشد. ضمن تقدیر و سپاسگزاری از شهردار منتخب مردم برای آقای خرمی آرزوی توفیق و بهروزی دارم.
و روزهای خوبی را برای روابط عمومی شهرداری تصور می‌کنم.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: