کد خبر: ۱۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای از عرضه ماکارونی با ارائه 30 درصد تخفیف به مصرف‌کننده در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش قلم، امیرخسرو فخریان گفت: در راستای ایجاد آرامش و ثبات در بازار و همچنین کمک به معیشت خانوار در تفاهم نامه‌ای با انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی قرار شد، میزان تخفیف این کالا تا پایان ماه مبارک رمضان جمعا ۳۰ درصد در نظر گرفته شود، که ۱۵ درصد از سوی تولیدکنندگان و ۱۵ درصد از سوی فروشگاه‌های زنجیره‌ای عضو این اتحادیه خواهد بود.

فخریان به آزاد شدن قیمت گندم مصرفی کارخانجات ماکارونی اشاره کرد و افزود: این کار براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال گذشته صورت گرفته است که با مشخص شدن قیمت نهایی مصرف کننده از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سپس برای توزیع در اختیار فروشگاه‌های زنجیره‌ای قرار گرفت.

وی  در ادامه با بیان اینکه رسالت فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایجاد آرامش و ثبات در بازار است، گفت: این امر تا کنون به واسطه توزیع یکنواخت و دسترسی آحاد جامعه به انواع کالاها محقق شده است و اعضای این اتحادیه همواره در این مسیر حرکت می‌کنند، ضمنا در مقاطعی ممکن است در تأمین برخی کالاها با مشکلاتی مواجه شده که در تعامل و همفکری مثبتی که بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تولیدکنندگان وجود دارد، موضوع مرتفع شده است.

منبع: خبرآنلاین

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: