کد خبر: ۱۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران طی اطلاعیه ای از تغییر ساعت کاری و خدمات دهی پرسنل اداری شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش قلم، متن این اطلاعیه به شرح ذیل به اطلاع همکاران محترم می‌رسد:

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِیَ أُنزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَیِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ

با سلام و احترام

ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن کریم و فرصت میثاق دوباره با خالق یکتا در عرصه بندگی و عبادت و طلب عفو و بخشش از درگاه باریتعالی و با آرزوی توفیق بهره مندی همکاران گرامی از برکات و فیوضات این ماه پر فضیلت به اطلاع می‌رساند به منظور ایجاد شرایط مطلوب در این ماه پر خیر و برکت و عمل به تکالیف شرعی و روزه داری، بدینوسیله با توجه به اعلام دولت، ساعت کار کارکنان در ماه مبارک رمضان از تاریخ  ۱۷ اردیبهشت به شرح ذیل اعلام می‌شود:

۱- پایان ساعت کار روز‌های ماه مبارک رمضان از شنبه لغایت سه شنبه ساعت ۱۵:۳۰ و در چهارشنبه ساعت ۱۴:۳۰ اعلام می‌ شود.

۲- به منظور بهره مندی از فضیلت لیالی قدر، شروع ساعت کار در روز‌های شنبه مورخ ۹۸/۰۳/۰۴ و چهارشنبه ۹۸/۰۳/۰۸ مصادف با نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان ساعت ۹ صبح است.

۳- ساعت کار نیرو‌هایی که به صورت شیفتی، نوبت کاری، نگهبانی، خدمات شهری و بخش‌های خدمات رسانی انجام وظیفه می‌نمایند بر حسب نیاز و با نظر معاونت ذیربط، شهردار منطقه و یا بالاترین مقام سازمانی تعیین می‌شود.

۴- کارکنان دارای کسر ساعت کار اعم از معلولین، بانوان دارای شرایط خاص، ایثارگران دارای کسر ساعت کار موظف و پرسنل شاغل در واحد‌های دارای کسر ساعت حق سرویس، کماکان از کاهش ساعت کار روزانه خود بهره‌مند خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: