کد خبر: ۱۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
سرپرست اداره کل امور بانوان شهرداری تهران:
بوستان‌های بانوان به عنوان فرصت ارزشمند تفریحی و ورزشی از آغاز سال جدید و فصل بهار میزبان بیش از ۴۰۰ هزار نفر از زنان و دختران شهر تهران بود.

به گزارش قلم، زهرا بهروز آذر سرپرست اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، گفت: بوستان‌ها به عنوان یکی از فضا‌های عمومی شهر، فضا‌های گذران اوقات فراغت به شمارمی رود و بوستان‌های ویژه بانوان علاوه بر آنکه برای ورزش و تفریح زنان مفید و دارای کارکرد اجتماعی است در ابعاد مختلف سلامت از جمله روحی و روانی، فیزیکی و اجتماعی مفید است.

وی افزود: بوستان‌های بانوان دارای فضای سبز و تفرجگاه، پیست دوچرخه سواری، استخر شنا و سونا، سالن‌های ورزشی چند منظوره، کتابخانه و سالن اجتماعات است.

سرپرست اداره کل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به اینکه ۴ بوستان در پایتخت آماده میزبانی از بانوان است، گفت: با هماهنگی مناطق ۳، ۱۵، ۱۸ و ۲۲، تمامی این فضا‌ها برای میزبانی هرچه بهتر از شهروندان آماده سازی شده اند و فصل بهار فرصت بسیار خوبی است تا زنان و دختران شهر تهران با استفاده از امکانات بوستان‌های بانوان اوقات به یادماندنی را با کمترین هزینه رقم بزنند.

بهروز آذر با اشاره به استقبال بی نظیر بانوان تهرانی از این مجموعه‌های طبعیت گرای فرهنگی گفت: با توجه به ظرفیت‌های تفریحی، فرهنگی و ورزشی بوستان‌ها با هماهنگی مدارس دانش آموزان از برنامه‌ها و امکانات این مجموعه‌ها استفاده می‌کنند.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۸۳ هزار و ۸۰۰ نفر به بوستان بهشت مادران، ۱۰۲ هزارنفر درپردیس بانوان، بیش از ۹۰ هزار نفر به بوستان نرگس و ۲۵ هزار نفر به بوستان ریحانه مراجعه کردند و در نیمه نخست فصل بهار رکورد بازدید کننده را داشته اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: