کد خبر: ۱۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای شهر مشهد:
براساس این بخشنامه برگزاری مراسم افطار از محل بودجه در اختیار، اعم از اعتبارات عمومی و اختصاصی، منابع داخلی، اعتبارات خارج از شمول و منابع حاصل از صرفه‌جویی به هر میزان و به هر شکلی مطلقا ممنوع خواهد بود.
به گزارش قلم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای شهر مشهد گفت: همزمان با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و همنوایی با اقشار کم‌برخوردار و صرفه جویی در منابع، شهردار مشهد برگزاری هرگونه مراسم افطار از محل اعتبارات شهرداری در ایام ماه مبارک رمضان را ممنوع کرد.
  مهدی حاتمی در این خصوص افزود: شهردار مشهد با ابلاغ بخشنامه‌ای به معاونت مالی و پشتیبانی در راستای استفاده بهینه از منابع بودجه‌ای و صرفه‌جویی در هزینه‌های ستاد، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری مشهد تامین هزینه مراسم افطار در ماه مبارک رمضان را ممنوع کرده است.
وی اضافه کرد: براساس این بخشنامه برگزاری مراسم افطار از محل بودجه در اختیار، اعم از اعتبارات عمومی و اختصاصی، منابع داخلی، اعتبارات خارج از شمول و منابع حاصل از صرفه‌جویی به هر میزان و به هر شکلی مطلقا ممنوع خواهد بود.
حاتمی ادامه داد: اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهد بر اجرای این بخشنامه نظارت و بدون هیچ اغماضی با تخطی کنندگان برخورد خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: