کد خبر: ۱۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: سازمان خصوصی سازی باید شرکت ها و تشکیلات دولتی را به بخش خصوصی واگذار کند و دولت تنها نظارت کننده باشد تا کوچک سازی دولت محقق شود.
به گزارش قلم، امیر خجسته با بیان اینکه سازمان خصوصی سازی باید شرکت ها و تشکیلات دولتی را به بخش خصوصی واگذار کند و دولت تنها نظارت کننده باشد تا کوچک سازی دولت محقق شود، گفت: واگذاری واحدها به بخش خصوصی یک قانون است و دولت باید شرکت ها و تشکیلات دولتی را به بخش خصوصی واگذار کند، و بنگاه داری را کنار بگذارد.
خجسته با بیان اینکه بیشتری فسادی که در حال رخداد است در همین واحدها است به شستا اشاره کرد و گفت: باید شرکت ها و تشکیلات دولتی به بخش خصوصی واگذار شود اما در این میان شیوه واگذاری مهم است.

اداره غله همدان مشخص نیست به چه کسی و با چه قیمتی واگذار شده است
وی با تاکید بر اینکه در واگذاری برخی واحدها به بخش خصوصی فاجعه ایجاد شده است، گفت: اداره غله همدان هم وضعیت مشابهی دارد چرا که مشخص نیست به چه کسی و با چه قیمتی واگذار شده که بر همین اساس موضوع به جدیت در حال پیگیری است تا قیمت واگذاری آن مشخص شود.
خجسته بابیان اینکه مخالفت فعالیت بخش خصوصی نیستیم و آن را مؤثر می دانیم کمااینکه دنیا در حال حاضر به سمت استفاده از بخش خصوصی می رود، افزود: گاهی برنامه ها بدون نظارت انجام می شود که نتیجه آن مورد رضایت نخواهد بود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این معامله کار به افراد آگاه سپرده نمی شود و یک سری دلال وارد معامله می شوند که این دلال ها نیز به فکر اشتغال نیستند.
وی با بیان اینکه خصوصی سازی در برخی موارد موفق بوده و در برخی موارد باعث ایجاد مشکلات بیشتر شده است، گفت: در واگذاری پتروشیمی کرمانشاه به بخش خصوصی آنچه مشخص است اینکه طرف دنبال آن نیست که پتروشیمی را فعال کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: