کد خبر: ۱۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
سفره های افطاری که رنگ و بوی تجمل دارد، پذیرفته نیست و در این رابطه هم شهردار مشهد برگزاری هرگونه مراسم افطار از محل اعتبارات شهرداری در ایام ماه مبارک رمضان را ممنوع اعلام کرده است.
به گزارش قلم به نقل از پایگاه اطلاع ‏رسانی شهرداری مشهد، معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از گسترده شدن سفره‎های افطار در معابر و خیابان‎های شهر خبر داد.
مهدی زارعی با بیان این مطلب در برنامه زنده رادیویی«شهر بهشت» که با موضوع ویژه برنامه‏های فرهنگی شهرداری در آستانه ماه مبارک رمضان از صدای خراسان رضوی پخش شد، اظهار کرد: در سطح مناطق 13 گانه شهر از 45 دقیقه قبل از افطار سفره‎هایی در بوستان‏ها و خیابان‏ها پهن می‏شود که به عنوان «رمضان بهار جان ها» نامگذاری شده است.
وی در خصوص جزئیات بیشتر این برنامه ‏ها اضافه کرد: تلاش می‎شود مردم در بستر این سفره‎ها افطار خود را بیاورند و در کنار خود، دیگران را هم اطعام کنند تا همدلی ها رنگ و بوی بیشتری به خود بگیرد.
معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با تاکید بر اینکه این مهم صرفا در بوستان ها رقم نمی خورد، افزود: تلاش شده این سفره‎ها در خیابان ها و معابر شهر گسترده شود.
زارعی در خصوص راه اندازی خیابان غذا، فرهنگ و هنر در خیابان باهنر، عنوان کرد: همچنین ترتیل خوانی قرآن کریم و جز خوانی نیز بعد از افطار صورت می گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: