کد خبر: ۱۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
وزیر اقتصاد تاکید کرد؛
وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: سازمان های امور مالیاتی، گمرک، بورس، بانک ها و بیمه ها و خزانه داری کل کشور باید فرایندهای کاری خود را بر مبنای تحول دیجیتال اصلاح کنند.
به گزارش قلم به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران، فرهاد دژپسند در این جلسه اظهار  داشت، شورای راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت اقتصاد مجمعی از متخصصین IT است که باید برای ارائه خدمات مطلوب و سریع و ارزان به مردم توسط سازمان های زیرمجموعه وزارت اقتصاد تلاش کنند.

وزیر اقتصاد با اشاره به ضرورت بسترسازی و ایجاد زیرساخت مناسب برای پیاده سازی اقتصاد هوشمند تصریح کرد: سازمان های امور مالیاتی، گمرک، بورس، بانک ها و بیمه ها و خزانه داری کل کشور باید فرایندهای کاری خود را بر مبنای تحول دیجیتال اصلاح کنند.

دژپسند همچنین تاکید کرد: کارهای خوبی در حوزه بهبود فضای کسب و کار صورت گرفته اما باید متناسب با  شتاب پیشرفت تکنولوزی در دنیا، تکمیل شود.

وی افزود: پیاده سازی اقتصاد هوشمند، بهره وری و کارایی را در اقتصاد افزایش داده و با توجه به هزینه اندک ارائه خدمات پس از بکارگیری فناوری های نوین، کاهش هزینه ها و قیمت ها اتفاق می افتد.
از طرف دیگر  با توسعه  اقتصاد دیجیتال، امکان افزایش سهم اقتصاد ایران از اقتصاد جهانی فراهم می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: