کد خبر: ۱۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
مدیریت ارتباطات شرکت بهره برداری متروی تهران خبر داد:
شهبازی از اجرای مسیر دوچرخه سواری در محوطه پایانه فتح آباد حدفاصل ایستگاه متروی پالایشگاه واقع در خط یک تا ساختمان‌های اداری پایانه فتح آباد خبر داد.

به گزارش قلم، شهبازی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از اجرای مسیر دوچرخه سواری در محوطه پایانه فتح آباد حدفاصل ایستگاه متروی پالایشگاه واقع در خط یک تا ساختمان‌های اداری پایانه فتح آباد خبر داد.

این کار با پیگیری‌های نوبخت نایب رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برای گسترش فرهنگ دوچرخه سواری اجرا شد.

در این مراسم که صبح امروز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۸ با حضور مدیران و کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه برگزار شد، مدیر ارشد خط ضمن تشکر از مدیریت عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: این طرح برای اولین بار در پایانه فتح آباد با همکاری واحد توسعه سیستم‌های حمل‌ونقل پاک در سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه پایانه فتح آباد با وسعت ۴۴هکتار دارای فضا‌های مختلفی است، افزود: این پایانه سرمایه عظیمی مالی و ااستراتژیکی برای شرکت است، چرا که بزرگترین پایانه مترو است.

شهبازی با اشاره به اینکه این پایانه دارای ۱۰ هزار مترمربع ساختمان اداری، ۳۸ هزار مترمربع انبار و ۱۲ هزار مترمربع کارگاه‌های فنی است، خاطرنشان کرد: بزرگترین سوله تعمیرات مترو و ساختمان پارکینگ با ظرفیت ۵۰ رام قطار در این پایانه قرار دارد.

شهبازی افزود: در مرحله اول اجرای این طرح یک کانکس و ۲۰ دستگاه دوچرخه تهیه شده و با بازسازی کانکس امروز از این طرح رونمایی کردیم امیدواریم به همت مدیران ارشد شرکت و مدیریت حمل و نقل پاک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بخش‌های مکمل این طرح که احداث مسیر دوچرخه و جانمایی فضایی برای پارک دوچرخه‌ها در مقاصد مورد نظر نیز اجرا شود.

مدیر ارشد خط یک تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح توسعه فرهنگ دوچرخه سواری در بین کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه است تلاش کردیم تا با احداث مسیر ویژه دوچرخه، در محدوده پایانه فتح آباد ارتباط با ایستگاه مترو و کارکنان را به استفاده از دوچرخه ترغیب کنیم.

گفتنی امروز تعدادی از دوچرخه سواران به صورت نمادین از ساختمان مرکزی شرکت تا پایانه فتح آباد را رکاب زدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: