کد خبر: ۱۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
وعده شهردار مشهد؛
شهردار مشهد بر تکمیل و بازگشایی پروژه خیابان کوشش تا بهمن ماه 99 تاکید کرد.
به گزارش قلم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلایی با بیان این مطلب در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه بازگشایی خیابان کوشش، گفت: بیش از 10 سال است که مردم محله، ساکنان و کسبه منطقه 7 مشهد پیگیر اجرای پروژه بازگشایی خیابان کوشش هستند و انتظار می‌رود این کار با سرعت اجرایی شود و نهایتا تا بیست و دوم بهمن ماه 99 این پروژه به مردم تحویل خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کمیته نظارتی و دیدارهای مردمی پیرامون این موضوع، اظهار کرد: این پروژه از دل همین جلسات بیرون آمد و نیاز واقعی مردم منطقه محسوب می شود.
شهردار مشهد خاطرنشان کرد: از سویی برآوردن نیازهای مردم و توجه به خواست‌ها و مطالبات شهروندان، اولویت‌بندی آنها، اختصاص منابع و اجرایی کردن آن از وظایف شورا و شهرداری است و اجرای این پروژه را می‌توان بهترین نمونه عملکردی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد دانست.
کلایی با اشاره به اینکه بر سر اجرای این پروژه مشکل تملک وجود ندارد، افزود: رفاه مردم، حمل ونقل آسان‌تر و سهولت در تردد در این محدوده شهری به اجرای این پروژه وابسته است و تلاش می‌شود در موعد مقرر پروژه به روی مردم بازگشایی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: