کد خبر: ۱۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
هاشمی در یکصد و سی و نهمین جلسه شورای تهران:
رئیس شورای شهر تهران گفت: برگزاری هرگونه مراسم افطاری با بودجه شهرداری ممنوع است.

به گزارش قلم، محسن هاشمی در جلسه علنی روز یکشنبه با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: در این ایام برگزاری مراسم افطاری با بودجه شهرداری ممنوع است و از تمامی زیرمجموعه‌های شهرداری، سازمان‌ها، شرکت‌ها درخواست می‌کنم مراقب باشند اینگونه مراسم‌ها با بودجه عمومی برگزار نشود و از این موضوع جلوگیری کنند.

رئیس شورای شهر تهران خطاب به اعضای شورای شهر گفت: تذکرات پیش از دستور از آئین نامه اجرایی تذکرات خارج شده است و باید به روال قانونی بازگردد.

تذکرات صحن بر اساس آئین نامه اجرایی باشد

همچنین محسن هاشمی در جلسه امروز شورای شهر تهران پس از پایان تذکرات اعضا گفت: قرار بود تذکرات از آئین نامه اجرایی طرح خارج نشود اما دوباره همان بی نظمی‌ها به تذکرات بازگشته است. تمامی تذکرات باید به صورت مکتوب به هیئت رئیسه ارائه شود و نباید در قالب سخنرانی‌های فی البداهه تنها در صحن قرائت شود.

وی از اعضای شورا خواست آئین نامه اجرایی تذکرات را رعایت کنند.

هاشمی همچنین در خصوص لایحه دائمی شدن مالیات بر ارزش افزوده گفت: این موضوع ماه هاست از سمت شورا در حال پیگیری است و آقای فراهانی نیز به من اعلام کردند این موضوع در جلسه هم اندیشی مورد بررسی قرار گیرد اما به دلیل حضور اندک اعضا در جلسه هم اندیشی صبح، این موضوع مطرح نشد.

وی از اعضای شورا خواست در صورتی که نسبت به این موضوع حساسیت دارند در جلسه هم اندیشی عصرگاهی که از ساعت ۲ تا ۴ با موضوع بررسی لایحه دائمی شدن مالیات بر ارزش افزوده برگزار می‌شود، شرکت کنند.

استعفا برای حضور در انتخابات مجلس

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص استعفای ۶ عضو شورای شهر تهران برای حضور در انتخابات مجلس اظهار داشت: چنین موضوعی در شورا مطرح نیست و هیچ‌کدام از اعضا، چنین قصدی ندارند

هاشمی درباره سوالات هماهنگ شده در یکی از برنامه‌های تلویزیونی گفت: من درخواستی برای پرسش با موضوع اختلافات شورا نداشته‌ام بلکه پرسش با موضوع اختلاف دیدگاه‌ها در شورا بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: