کد خبر: ۱۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
معاون شهردار تاکید کرد:
معان شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بر تلاش در زمینه ارتقاء دانش شهروندان در حوزه فردوسی‌شناسی تاکید کرد.
به گزارش قلم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، امروز شنبه چهاردهم اردیبهشت ماه مهدی زارعی با بیان این مطلب در نخستین جشنواره ملی و سراسری نقالی و شاهنامه‌خوانی کودک و نوجوان که در فرهنگسرای فناوری و رسانه برگزار شد، اظهار کرد: اهتمام ویژه فردوسی در شاهنامه انکارناپذیر بوده و امید است با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، شرایط مناسبی برای ارتقاء سطح دانش همگان در حوزه فردوسی‌شناسی فراهم آید.
وی اجراهای قوی فرزندان و کودکان را دست مایه‌ای برای سال‌های پیش رو خواند و افزود: با برگزاری این جشنواره حداقل کاری را که می‌توانیم در حق سراینده شاهنامه بزرگ رقم بزنیم، انجام داده‌ایم.
معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در حقیقت با برگزاری این جشنواره کودکان ما یاد می‌گیرند عِرق ملی، میهنی و مذهبی خود را نمایش دهند. کاری که فرزندان ما آغاز کرده‌اند پیوند دهنده دو عنصر مذهب در کنار ملیت و هویت ماست.
زارعی تاکید کرد: فردوسی بخشی از هویت همه ایرانی‌ها و فارسی زبانان سراسر دنیاست و خوشحالیم که این اتفاق در مشهد افتاده و با محوریت مشهد در این سطح سنی آغاز شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: