کد خبر: ۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
مراجع ذیصلاح در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواستار استعفا و کناره‌گیری یکی از اعضای هیات رئیسه این فدراسیون شده‌اند. در این مورد گفته می‌شود این عضو هیات رئیسه با جعل سند وارد مجمع شده است.
دردسر جدید برای عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال/ استعفا بده و برو!

درحالی که فدراسیون فوتبال روز یازدهم اردیبهشت ماه سال آینده شاهد برگزاری انتخابات خود برای تعیین رئیس چهار سال آینده و به دنبال آن انتخاب اعضای هیات رئیسه جدید خواهد بود، نامه ای از سوی یک نهاد نظارتی به فدراسیون فوتبال ارسال و تاکید شده یکی از اعضای هیات رئیسه به خاطر دو تابعیتی بودن باید از سمتش استعفا کند.

این عضو هیات رئیسه که به عنوان مدیرعامل یک تیم وارد انتخابات فدراسیون فوتبال نیز شده بود، با دردسر دیگری نیز مواجه است. یک منبع نزدیک به این مرجع نظارتی در گفتگو با خبرنگار مهر پرده از دردسر جدید برای این عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برداشت.

وی تاکید کرد که این عضو هیات رئیسه درحالی به عنوان مدیرعامل راهی انتخابات مجمع شده است که خودش مدیرعامل نبوده و در آن زمان برادرش مدیرعامل یکی از باشگاه ها بوده است. به همین خاطر اتهام جعل سند نیز به این عضو هیات رئیسه وارد است و وی باید در این مورد نیز از خودش دفاع کند.

پیگیری های خبرنگار مهر حکایت از آن دارد که این عضو هیات رئیسه باید به زودی از سمتش استعفا دهد. این درحالی است که وی در تلاش است تا برای انتخابات بعدی فدراسیون فوتبال از راه دیگری وارد شود و ضمن ثبت نام شانس خود برای ماندن در فدراسیون فوتبال را هم افزایش دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: