کد خبر: ۱۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین، به‌مناسبت یازدهم اردیبهشت، روز جهانی کار و کارگر پیامی به شرح زیر صادر کردند.

به گزارش قلم به نقل از امور رسانه‌ای تی‌پی‌کو، دکتر پویا فرهت، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین، به‌مناسبت یازدهم اردیبهشت، روز جهانی کار و کارگر پیامی به شرح زیر صادر کردند:

نام‌گذاری اولین روز ماه می (11 اردیبهشت) به نام روز کارگر، احترامی عمیق به ریشه‌های اصلی توسعه در هر کشوری است، یک یادآوری کامل است برای همگان و ارزش‌های کار و بانیان توسعه هر سرزمینی؛ پس روزی بسیار مبارک و میمون است.

اما در ایران عزیز ما، این روز، فراتر از ارزش‌های معمول روز کار و کارگر است؛ روز یادآوری عزت و شرف مردان و زنانی است که با تمام سختی‌ها و مصائب، دست و پنجه نرم می‌کنند و بی اغراق می‌توان ادعا کرد که این روز، روز استقلال و استحکام ایران، روز تماشای ایستادگی سرافرازانه فرزندانش است.

چرخ‌های اصلی کشور می‌چرخد، کارگران در خط مقدم‌اش هستند، محیط با تمام فشارها، هنوز سرزنده و پویاست، کارگران در پیشانی آن می‌درخشند، فضای کارخانه‌هایمان سازنده و تولید همچنان حرف اول را می‌زند، کارگران با صبوری، ایستادگی را معنا می‌بخشند ... و جلوه‌ای درخشان از ایران عزیز و سربلند به‌دست می‌دهند؛ تماشایی و غرورآفرین.

نتیجه می‌گیرم که کارگران، سرمایه‌های اصلی کشورند؛ و ایران ما، روی دوش سرمایه‌هایش است که چنین مستقل و عزتمند و سرافراز جلوه می‌کند.

همه‌ی ما نیز، تلاشگران یک مجموعه بزرگ در "تی‌پی‌کو" هستیم، همه با هم یک لشگر ده هزار نفره‌ایم و همگی تک به تک، سهمی و نقشی در آبادانی و چرخیدن چرخ‌های کشور و صنعت دارو ایفا می‌کنیم؛ ما با رونقی که به تولید می‌دهیم با کار خود و حضور خود، ضمن صیانت از صنعت ارزشمند داروسازی کشور، حیات سازنده و طبیعی و جاری خود را رقم می‌زنیم و خود، ستونی می‌شویم از ستون‌های این کشور عزیز و پهناور.

من به نیابت از همه همکاران عزیز، این روز بزرگ، روز کار و کارگر را به همه همقطاران تی‌پی‌کویی خود تبریک می‌گویم و یکدلی‌های همه تلاشگران و زحمتکشان گروه دارویی تامین را پاس می‌دارم و از صمیم قلب قدردان زحمات‌شان هستم؛ و مطمئنم که روزهایی درخشان پیشآروی‌ همگان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: