کد خبر: ۱۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۸ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
رئیس شورای شهر تهران:
هاشمی گفت:کارگران منطقه ۱۷ شهرداری نسبت به عدم افزایش حقوق خود در سال ۹۸ گلایه‌مند بودند و می‌گفتند که هنوز همچون سال ۹۷ حقوق آن‌ها پرداخت می‌شود
به گزارش قلم نیوز، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران صبح امروز در همایش تجلیل از کارگران شهرداری تهران که در فرهنگسرای بهمن برگزار شد با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور در حال حاضر مشابه دوران جنگ تحمیلی است، گفت: در حال حاضر قشر آسیب‌پذیر نسبت به دوران دفاع مقدس صدمه بیشتری می‌بیند، زیرا که در جنگ تحمیلی مسئولین بیشتر در کنار قشر ضعیف بودند و الان فاصله طبقاتی بیشتر شده است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه مسئولین نسبت به شرایط موجود حساس‌تر شوند، اظهار کرد: برای اینکه ما قشر کارگر مرفه‌تری داشته باشیم لازمه‌اش رونق تولید است و همه باید برای رسیدن به این هدف تلاش کنیم.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به نقدینگی افسارگسیخته تصریح کرد: باید به سمت سرمایه‌گذاری برای تولید برویم که باعث صدمه به اشتغال نمی‌شود.

هاشمی با بیان اینکه قانون کار ما قانون پیشرفته‌ای است، گفت: اگر قانون کار دقیقاً اجرا شود می‌تواند قشر کارگر را به سمت حقوقش پیش ببرد.

وی با اشاره به بازدیدی که صبح امروز از منطقه ۱۷ شهرداری داشت اظهار کرد: کارگران این منطقه نسبت به عدم افزایش حقوق خود در سال ۹۸ گلایه‌مند بودند و می‌گفتند که هنوز همچون سال ۹۷ حقوق آن‌ها پرداخت می‌شود و لذا منابع انسانی باید این مصوبه دولت را به سرانجام برساند.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه پیامبر اسلام همیشه بر دست کارگران بوسه می‌زد، بیان کرد: مسئولین هم باید در کنار سفره کارگران باشند تا بتوانیم از دوران جنگ اقتصادی کنونی با موفقیت عبور کنیم.

هاشمی با تأکید بر اینکه تلاش ما این است که در مورد سطح زندگی کارگران توجه داشته باشیم، گفت: باید به سمتی برویم که مدیران اجرایی به فکر کارگران باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: