کد خبر: ۱۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
توسط مرکز نوآوری شهرداری مشهد صورت می‌گیرد؛
در این رویداد اساتید، دانشجویان و مدیران مربوطه حضور خواهند داشت و اطلاع‎رسانی عمومی جهت ثبت‏ نام در دانشگاه‎ها و از طریق ایوند (سامانه فروش بلیت و ثبت نام آنلاین همایش) صورت گرفته است.
به گزارش قلم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، رویداد تداکس «فام» توسط مرکز نوآوری شهرداری مشهد در دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود.

تداکس مجموعه‌ چندین سخنرانی از افراد متفکر و متخصص در حوزه‎های گوناگون است که ایده‎ها، تجربیات و دانش خود را با زبانی ساده و جذاب و فارسی در اختیار همگان قرار می‎دهند و در کنار این سخنرانی‏ها، رخدادهای جانبی متفاوت برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.
تداکس فام ( ( FUM-ferdowsi university of mashhadجمعه 13 اردیبهشت ماه جاری در آمفی تئاتر رودکی دانشگاه فردوسی از ساعت 9 صبح توسط مرکز نوآوری شهرداری مشهد برگزار می‏شود، در این تداکس 9 سخنران از تجارب زندگی موفق خود برای شرکت‌کنندگان سخنرانی خواهند کرد .
گفتنی است در این رویداد اساتید، دانشجویان و مدیران مربوطه حضور خواهند داشت و اطلاع‎رسانی عمومی جهت ثبت‏نام در دانشگاه‎ها و از طریق ایوند (سامانه فروش بلیت و ثبت نام آنلاین همایش) صورت گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: