کد خبر: ۱۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
عضو شورای شهر تهران مطرح کرد:
میرلوحی با تاکید بر اینکه از رئیس جمهور انتظار داریم به جایگاه شوراها توجه کنند، گفت: مدیریت یک پارچه شهری هنوز یک رویاست.
به گزارش قلم، سید محمد میر لوحی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در نطق پیش از دستوری که در صد و سی‌هشتمین جلسه شورای شهر قرائت کرد، گفت: تا امروز ۱۲۰ هزار نفر از چهره‌های معتبر مردمی و دارای تحصیلات کارشناسی در شهر‌ها و روستا‌های کشور در حوزه شورا‌ها فعال شده‌اند و اگر شورا‌ها نبودند امروز مشکلات گسترده‌ای داشتیم.

وی با ابراز تأسف از اینکه هنوز مدیریت یک پارچه شهری عملی نشده، اظهار کرد: مدیریت یک پارچه شهری هنوز یک رویا و آرزو است و همچنان شاهد موازی کاری و هزینه‌های اضافی از بیت‌المال هستیم.

عضو شورای شهر تهران افزود: شورا امروز یک انتخاب نیست بلکه یک الزام برای کشور است و بی‌توجهی به نقش شورا‌ها سبب شده تا شاهد تبعات بنگاه‌داری در اقتصاد کشور باشیم.

میرلوحی با اشاره به یکی از بند‌های قانون شورا‌ها ادامه داد: نظارت بر حسن اداره و حفظ اموال و دارایی‌های شهرداری‌ها یکی از وظایف شورا‌ها است که باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: صدا و سیما می‌تواند با همکاری شورای عالی استان‌ها در راستای ارتقای جایگاه شورا برنامه‌های مناسبی تهیه کند، همچنین از دولت، رئیس جمهور و وزارت کشور انتظار داریم به جایگاه شورا‌ها توجه نمایند.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: