کد خبر: ۱۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
شهردار تهران در بازدید از نمایشگاه کتاب:
شهردار تهران که برای بازدید از نمایشگاه کتاب تهران به مصلی رفته بود، درجمع خبرنگاران برآورد ناشران از استقبال مردم را مثبت دانست.

به گزارش قلم، پیروز حناچی شهردار تهران که روز گذشته به همراه چند تن از معاونان خود برای بازدید از سی‌ودومین نمایشگاه کتاب به مصلی تهران رفته بود، در جمع خبرنگاران گفت: علی‌رغم آن‌که حوزه نشر سال سختی را پشت سر گذاشت و قیمت کاغذ افزایش پیدا کرد، همه ناشرین اذعان می‌کنند که نیمه دوم سال گذشته تقاضا برای محصولات فرهنگی و هنری بیشتر شده، و این علامت خوبی است؛ این یعنی با وجود مشکلات متعدد اقتصادی مردم به سمت محصولات فرهنگی متمایل هستند.

او افزود: باید کاری کنیم که هزینه تمام‌شده برای تولید کتاب کاهش پیدا کند. ما به سهم خودمان در شهرداری تهران تلاش کرده‌ایم تا فضا را برای نمایشگاه آماده کنیم و عزیزانمان در نمایشگاه بتوانند به راحتی به مردم خدمات بدهند؛ این خدمات را در مقیاس شهری نیز به شهروندان ارائه خواهیم کرد.

شهردار تهران در پایان در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه دلیل عدم حضور شهرداری تهران در نمایشگاه کتاب به اندازه‌ای که سال‌های گذشته شاهد بودیم چه بود، گفت: باید این موضوع را بررسی کنم، اما همین که بتوانیم شرایطی را مهیا کنیم دیگران محصولاتشان را به‌درستی عرضه کنند، کار کمی نیست؛ به یاد داشته باشیم که ما امسال درگیر سیل بودیم؛ ان‌شاءالله سال‌های بعد جبران خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: