کد خبر: ۱۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری مشهد از افتتاح دفتر صدور مجوز تردد زمانی و مکانی شرق مشهد ویژه ناوگان باری از فردا خبر داد.
به گزارش قلم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین مختاری تسهیل در دریافت مجوزهای ورود ناوگان باری به طرح محدوده‌های زمانی و مکانی را از اهداف افتتاح دفتر مذکور در نزدیکی محل پایانه بار شهید خیبری (پایانه بار طرق) اعلام کرد و افزود: رانندگان ناوگان باری می‌توانند همه روزه از ساعت 8 صبح لغایت 16 جهت دریافت مجوزهای موردی و مدت‌دار به دفتر مذکور مراجعه کنند.
وی یادآورشد: پس از دو سال از اجرای طرح محدوده‌های زمانی و مکانی و بررسی نقاط قوت و ضعف طرح، مدل جدیدی با توجه به اطلاعات اخذ شده به شورای هماهنگی ترافیک استان پیشنهاد و تصویب شد.
مختاری با بیان این که مجوزهای موردی برای ناوگانی که به قصد تخلیه و بارگیری به صورت موردی وارد شهر مشهد می‌شوند، گفت: ناوگان حامل مواد فاسدشدنی می‌توانند طی ساعت 23 الی 6 صبح در محدوده قرمز، 23 الی 10 صبح در محدوده زرد و 23 الی 17 در محدوده سبز تردد نمایند.
وی ادامه داد: سایر ناوگان باری که به مقصد یا مبدا مشهد بارنامه دارند پس از اخذ مجوزموردی می توانند از ساعت 23 الی 6 در محدوده قرمز، 23 الی 8 صبح در محدوده زرد و 23 الی 12 در محدوده سبز وارد شوند
مختاری با اشاره به این که تردد ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین که به مقصد سایر شهرها از معابر شهر مشهد عبور می‌نمایند از کنارگذر شمالی بایستی صورت پذیرد، گفت: ناوگان متخلف در صورت مشاهده، اعمال قانون و به کنارگذر هدایت خواهند شد.
وی افزود: محدوده مرکزی شهر محدوده قرمز، حدفاصل محدوده قرمز تا رینگ بزرگراهی شامل بزرگراه غدیر، بابانظر، چراغچی، آزادی، بولواراستقلال، معلم، شهید قانع، صیاد شیرازی، پیروزی و بزرگراه کلانتری به استثنای بولوار احمد آباد، ملک‌آباد و وکیل‌آباد محدوده زرد و محدوده خارج از محدوده زرد تا حریم شهر محدوده سبز محسوب می‌شود.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: