کد خبر: ۱۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران گفت: احتمال دارد بهای آب از ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش پیدا کند.
به گزارش قلم، محسن هاشمی در پایان صد و سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز بحث مهمی در دستور کار شورای شهر تهران در ارتباط با موضوع آب تهران بود.

وی افزود: البته در جلسه قبل لایحه‌ای در این ارتباط مطرح شده بود و اعضای شورای شهر تهران درخواست ارائه گزارش در این حوزه را داشتند که در نهایت این گزارش در اختیار شورای شورای شهر تهران قرار گرفت و بختیاری مدیر عامل سازمان آب و فاضلاب استان تهران، گزارشی در این زمینه ارائه کرد.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: در این جلسه و پس از ارائه گزارش مدیر عامل سازمان آب و فاضلاب استان تهران، اعضا سوالات خود را مطرح کردند و در نهایت کلیات لایحه اشاره شده به تصویب رسید که بر اساس تصویب اعضای شورای شهر تهران، اجازه استفاده از تبصره ۳ برای تأمین هزینه‌های تأسیسات و توسعه نحوه آبرسانی به شهروندان به شرکت آب و فاضلاب تهران داده شد.

وی گفت: البته این لایحه دارای یک ماده و ۱۱ تبصره است که در جلسه بعدی به جزئیات آن و تبصره آن رسیدگی خواهد شد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا با تصویب این لایحه، قیمت آب در شهر تهران افزایش پیدا می‌کند یا خیر گفت: در حال حاضر نمی‌تواند قیمت قطعی اعلام کرد، اما بین ۱۰ الی ۱۵ درصد هزینه آب در شهر تهران اضافه خواهد شد و این درآمد صرف سیستم آبرسانی زیر زمینی شهر تهران خواهد شد و البته درباره اعلام قطعی در جلسه بعدی تصمیم‌گیری خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: