کد خبر: ۱۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
وزیر کشور در بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان ناجا
وزیر کشور با بیان اینکه باید اقتصاد را از نفت بر کالا‌های دیگر متمرکز کنیم، گفت: دشمن از ابتدای سال اعلام کرد که از اردیبهشت فشار‌های خود را زیاد خواهد کرد و ما امروز شاهد فشار‌هایی در حوزه تحریم‌ها هستیم و دشمن هدف خود را به صفر رساندن فروش نفت اعلام کرده است.
به گزارش قلم، رحمانی فضلی وزیر کشور در بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان، روسا و مدیران ناجا که امروز (یکشنبه هشتم اردیبهشت ماه) برگزار شد، اظهار کرد: ما در سال ۹۷ با تمام فراز‌ها و فرود‌ها ضمن حفظ اقتدار و انجام وظایف نیروی انتظامی که برقراری امنیت و نظم و سهولت خدمات رسانی به مردم است، توانستیم در دیگر حوزه‌ها نیز خدمت کنیم.

وی افزود: ما در برخی از حوزه‌ها شاهد اقداماتی بودیم که نتیجه برنامه ریزی دشمنان و هزینه کردن پول‌های کلان از سوی آن‌ها بود که خوشبختانه به موفقیت هم نرسیدند و دشمن از دی ماه برنامه ریزی کرد که سال ۹۷ را به سالی بی ثبات برای کشور تبدیل کند و با حجم انبوه عملیات روانی و هزینه‌های کلان سعی داشت اعتراضات را سازماندهی کند که با تصمیم‌های اتخاذ شده در شورای عالی امنیت دشمن نتوانست به اهداف خود برسد.

وزیر کشور گفت: ما در حوزه‌های آب ریز شاهد ایجاد مسائل اجتماعی ناشی از خشکسالی بودیم که آن‌ها را هم کنترل کردیم.

وی افزود: دشمن از ابتدای سال اعلام کرد که از اردیبهشت فشار‌های خود را زیاد خواهد کرد و ما امروز شاهد فشار‌هایی در حوزه تحریم‌ها هستیم و دشمن هدف خود را به صفر رساندن فروش نفت اعلام کرده است و محور تمام این تحریم‌ها فشار بر روی مردم است، زیرا فکر می‌کنند با افزایش فشار بر روی مردم می‌توانند باعث افزایش اعتراضات و بی ثباتی در کشور شوند.

وزیر کشور تصریح کرد: در گذشته دشمن برای رسیدن به اهداف خود از افراد سلطنت طلب و معاندان استفاده می‌کرد و امروز هم از همین افراد استفاده کرده است و به عنوان مثال سال گذشته از همین نیرو‌های سلطنت طلب و معاند استفاده کردند.

رحمانی فضلی گفت: مردم به این سلطنت طلب‌ها که دستشان به خون مردم آغشته است، توجهی ندارد و دشمن به طناب پوسیده‌ای تکیه کرده است و ما حتما در مقابله با این اقدامات دشمن می‌ایستیم و ایستادگی در برابر حیله‌های دشمن هزینه دارد.

وی افزود: هر زمان که نیرو‌های انتظامی در اوج اقتدار بودند و رهبر معظم انقلاب ما را راهنمایی کردند، موفق بودیم.

وزیر کشور گفت: دشمن می‌داند که تعیین زمان و جغرافیای جنگ دیگر به دست آن‌ها نیست.

رحمانی فضلی تصریح کرد: منطقه خاورمیانه منطقه‌ای نفتی است که اقتصاد جهان را کنترل می‌کند و دشمن می‌داند شروع جنگ در این منطقه اقتصاد کل جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، به همین دلیل فشار‌ها را به جای جنگ بر روی تحریم‌ها متمرکز کرده است و ما باید اقتصاد را از نفت بر کالا‌های دیگر متمرکز کنیم، چراکه می‌دانیم که باید در برابر فشار‌های دشمنان، جواب دندان شکن دهیم.

وی افزود: این ملت نجیب است و صبر دارد و صبر ما تا مرز به هم خوردن امنیت ملی و آرامش ملی است و اگر این مرز‌ها به هر دلیلی خدشه دار شود، این مردم جواب خواهند داد و این نظام پشت مردم است.

وزیر کشور تصریح کرد: افرادی که پشت دیوار‌های شیشه‌ای ایستاده‌اند نباید سنگ پرتاب کنند، زیرا این سنگ به سمت خودشان کمانه می‌کند.

رحمانی فضلی گفت: ما در منطقه حضور داشتیم و خواهیم داشت و دشمن در این منطقه مهمان ناخوانده است و اگر تحریکی کند، با اتحاد منطقه سیلی به راه خوهد افتاد که آن‌ها را نابود می‌کند.

وزیر کشور گفت: مشاهده کردیم که کشور‌هایی که در مقابل دشمن ترسیدند، آبرو، اقتدار و ناموس آن‌ها به خطر افتاده است و ما با راهنمایی رهبری مقتدر و با همراهی مردم و دولت، دشمن را ناامید خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: