کد خبر: ۱۲۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
مدیرکل حقوقی شهرداری تهران، از اعلام رضایت قطعی مدیریت شهری پایتخت از تمامی پرونده‌های مفتوح علیه رسانه‌ها خبر داد.
به گزارش قلم به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، سید امیرحسین شمسی مدیرکل حقوقی شهرداری تهران از اعلام رضایت قطعی مدیریت شهری پایتخت از تمامی پرونده‌های مفتوح علیه رسانه‌ها خبر داد.

وی با بیان اینکه این امر به دستور شهردار تهران اتفاق افتاده است، گفت: آقای حناچی در دستوری خواستار اعلام رضایت مدیریت شهری از تمامی پرونده‌های مفتوح علیه رسانه‌ها در دادسرا شد. اداره کل حقوقی نیز بلافاصله به شکل رسمی این امر را پیگیری کرد و در حال حاضر هیچ گونه پرونده‌ای مبنی بر شکایت شهرداری تهران از رسانه‌ها در محاکم قضایی در جریان نیست.

وی در پاسخ به این سوال که پرونده‌های مذکور پیش از اعلام رضایت در چه مرحله‌ای قرار داشتند، اظهار کرد: به طور کلی، تعداد شکایات بسیار محدود بود و اغلب در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار داشتند.

شمسی با تاکید بر اینکه سیاست شهرداری تهران در این دوره تعامل با رسانه‌ها و جایگزینی این اصل با طرح دعوی حقوقی است، گفت: ممکن است در حال حاضر پرونده‌ای با شکایت یکی از مدیران شهرداری علیه رسانه یا خبرنگاری در محاکم قضایی در جریان باشد، اما آن چه مهم است این است که به هیچ عنوان این نوع پرونده‌ها به شخصیت حقوقی مدیران شهری ارتباطی ندارند؛ در واقع، این گونه موارد شکایت شخص حقیقی از یک رسانه یا خبرنگار است و به طور قطع، شهرداری تهران در این مورد مسئولیت پاسخگویی ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: