کد خبر: ۱۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
نرخ‌نامه جدید محصولات که از سوی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام شده است، حاکی از کاهش قیمت برخی صیفی‌جات در میادین میوه و تره‌بار است.

به گزارش قلم، در نرخ‌نامه جدید سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار، قیمت پیاز زرد و سفید درجه یک با ۳۰۰ تومان کاهش به ۷۵۰۰ تومان و پیاز سفید و زرد دستچین با ۳۰۰ تومان کاهش به ۸۵۰۰ تومان رسیده است.

قیمت بادمجان بندری و دلمه دستچین با ۱۰۰ تومان کاهش به ۳۸۰۰ تومان رسیده و انواع خیار از جمله خیار رسمی، رویال، کوتاه و گلخانه‌ای نیز ۳۰۰ تا ۷۰۰ تومان کاهش قیمت داشته است، ضمن اینکه قیمت محصولات پر مصرفی همچون سیب زمینی، گوجه فرنگی و سبزیجات و همچنین فلفل دلمه‌ای سبز و رنگی ثابت مانده است.

سیب زمینی انباری دستچین به قیمت هر کیلوگرم ۳۸۰۰ تومان و سیب زمینی نو دستچین به قیمت ۴۷۰۰ تومان، گوجه فرنگی گیلاسی و زیتونی به قیمت هر کیلوگرم ۷۳۰۰ تومان و گوجه فرنگی بوته‌ای و گلخانه‌ای به قیمت ۴۲۰۰ تومان عرضه می‌شود.

این در حالی است که قیمت هر کیلوگرم سبزی پاک کرده در میادین میوه و تره بار ۴۶۰۰ تومان و سبزی جور ۳۲۰۰ تومان است، ضمن اینکه سبزی دسته‌ای کوچک (۶۰ گرمی) به قیمت ۴۰۰ تومان و سبزی دسته‌ای متوسط (۴۰۰ گرمی) به قیمت هر دسته ۴۲۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: