کد خبر: ۱۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
شهردار تهران:
حناچی از گسترش تاکسی‌های اینترنتی در پایتخت خبر داد و گفت: تاکسی‌های فاقد پلاک تهران، حق تردد در شهر را ندارند.
به گزارش قلم، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم افتتاحیه جشنواره تاکسیرانی تهران که امروز (شنبه هفتم اردیبهشت ماه) برگزار شد، با اشاره به وقوع سیلاب در برخی استان‌های کشور اظهار کرد: این اتفاق در صد سال اخیر بی سابقه بود و در کشور ما هم معمولا سد‌ها را بر اساس مطالعات ۲۵ ساله می‌سازند و بارندگی اخیر در دوره صد ساله طبقه‌بندی می‌شود.

شهردار تهران با بیان اینکه ۵۴ میلیارد مترمکعب آب در سد‌های کشور ذخیره شده است، گفت: ۸۰ میلیارد متر مکعب بارندگی داشتیم و سبب احیای تالاب‌های کشور شد.

وی در ادامه با ذکر این نکته که پدر من در دهه ۵۰ در شهر تهران تاکسیرانی می‌کرد، افزود: درحال حاضر شهر تهران ۷۹ هزار تاکسی دارد و جمعیت خانواده تاکسیرانی ۴۰۰ هزار نفر می‌شود که در موضوع حمل و نقل ۲۲ درصد نقش دارد.

حناچی با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم کیفیت خدمات افزایش یابد، تصریح کرد: تاکسی جزء شخصیت اجتماعی شهر است و معمولا خودرو ملی هر کشوری، تاکسی آن می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴۵ میلیون نفر در سال ۹۶ از تلفن همراه استفاده کردند، گفت: در دهه قبل کسی با این پدیده آشنا نبود، اما امروزه بسیاری از خدمات تحت تأثیر پدیده تلفن همراه قرار می‌گیرد.

شهردار تهران با بیان اینکه سرویس‌های تلفن همراه بسیاری از خدمات را تحت تأثیر قرار داده است، گفت: سازمان تاکسیرانی باید در حوزه تاکسی پیشران باشد.

حناچی با بیان اینکه در این عرصه باید تلاش کنیم و منافع کارکنان را با رقابت عادلانه حفظ کنیم، تصریح کرد: تاکسی‌های فاقد پلاک تهران حق تردد در شهر را ندارند و همچنین خودرو‌های فاقد معاینه فنی نباید تردد کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: