کد خبر: ۱۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند:
سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند اعلام کرد: در حال حاضر در فروشگاه‌های این شرکت فقط گوشت گوساله تنظیم‌بازاری عرضه می‌شود.

به گزارش قلم، آرش ظفری سرپرست معاونت فروشگاهی شرکت شهروند در ارتباط با توزیع گوشت تنظیم بازاری در فروشگاه‌های شهروند، اظهار کرد: هم اکنون در تمام فروشگاه‌های شهروند فقط توزیع گوشت گوساله تنظیم بازاری در حال انجام است.

وی بیان کرد: در حال حاضر فروشگاه‌‌های شهروند به هر میزان که گوشت تنظیم بازاری در اختیار آنها قرار بگیرد نسبت به اقدام به توزیع آن اقدام خواهند کرد.

ظفری افزود: در صورتی که مجددا گوشت گوسفندی هم در اختیار شرکت شهروند قرار بگیرد نسبت به توزیع آن اقدام می‌شود ضمن اینکه هم اکنون گوشت داخلی در فروشگاه‌های شهروند در حال توزیع است.

لازم به ذکر است، در حالی که عرضه گوشت‌های گوسفندی تنظیم بازاری از ابتدای سال جدید در میادین میوه‌وتره‌بار و پس از آن در فروشگاه‌های شهروند متوقف شده است، اما رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه  هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: تا امروز ارز 4200 تومانی از واردات گوشت برداشته نشده و همچنان تا زمانی که بلاتکلیفی بر بازار ادامه داشته باشد گوشت با این ارز وارد می‌شود.

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: