کد خبر: ۱۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
شورای شهر اعلام کرد؛
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران مطرح کرد: برنامه‌های تاکسیرانی برای ارائه خدمات الکترونیک برای تسهیل خدمات بهتر به شهروندان بسیار موثر است.
به گزارش قلم، زهرا نژادبهرام در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت شورای شهر از برنامه‌های تاکسیرانی برای ارائه خدمات الکترونیک به مسافران گفت: اجرای این برنامه‌ها برای تسهیل خدمات بهتر به شهروندان بسیار موثر است.

وی درباره وضع تاکسیرانی در پایتخت و پرداخت‌های الکترونیکی افزود: خوشبختانه اقدامات موثری طی سال گذشته در این زمینه انجام شد و در حال آغاز کاری در این زمینه هستیم و از آنجایی که این اقدام پیش از این فعال نبوده بنابر این طبیعی است که برخی از اشکالات و نواقص وجود داشته باشد.

نژادبهرام با بیان اینکه باید تلاش کنیم همه مشکلات و نواقص برطرف شوند که بخشی از آن نیاز به زمان دارد، گفت: پیشرفت در این حوزه قطعا در ارائه بهتر خدمات موثر است و شورای شهر نیز حمایت‌های لازم در این زمینه را انجام خواهد داد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران افزود: استفاده از تجارب و ظرفیت‌ها سبب می‌شود تا کمترین مشکلات و خطا‌ها را شاهد باشیم ولی برغم دشواری‌های اولیه که وجود دارد، همه تلاش‌مان رفع مشکلات است و اجرای این مسائل می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: