کد خبر: ۱۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
شهردار مشهد در دیدار با امرا و پرسنل فرماندهی قرارگاه شمال شرق:
در راستای پاسداشت تلاش های دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی در حفظ و حراست از امنیت مرزهای کشورمان، شهردار مشهد با امرا و پرسنل قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
به گزارش قلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، در راستای پاسداشت تلاش های دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی در حفظ و حراست از امنیت مرزهای کشورمان، شهردار مشهد با امرا و پرسنل قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

 محمدرضا کلائی شهردار مشهد در این دیدار که با حضور اعضای شورای شهر، معاون شهردار، رئیس سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد، امرا و پرسنل قرارگاه نیروی زمینی در شمال شرق برگزار شد با تجلیل از دلاورمردی های ارتشیان سرافراز جمهوری اسلامی ایران گفت: از حضور در جمع شما دلاورمردان افتخار می کنم و به روح شهدای گلگون کفن ارتش درود می فرستم.

وی افزود: تلاش شما در دفاع از امنیت و حراست از مرزهای استان خراسان رضوی و شمال شرق کشور قابل تقدیر است لذا ضمن قدردانی از این رشادت ها روز ارتش را به ارتشیان دلاور جمهوری اسلامی ایران تبریک می گویم.

ارتش جمهوری اسلامی ایران  در تمام جهان خوشنام است

در ادامه این دیدار مهدی زارعی، معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد نیز با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام جهان خوشنام است اظهارکرد:  این خوشنامی به دلیل دلاورمردی های ارتشیان عزیز در دوران دفاع مقدس و سال های بعد از آن است که نامشان را در جهان پر آوازه کرده است.

وی افزود: ارتش ما در جهان برخلاف برخی از ارتش ها که نماد تجاوز واشغالگری هستند نماد نوع دوستی، ایثار و دفاع از وطن است.

ارتش برای ملت و شهرداری نیز در خدمت مردم است

همچنین در ادامه این دیدار، امیر آذریان فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایذان در خصوص اینکه شهرداری مشهد و ارتش دارای دو وجه مشترک هستند، گفت: یکی از این وجوه اشتراک خدمت به مردم است، از این حیث که ارتش برای ملت و شهرداری نیز در خدمت مردم است.

وی افزود: در کنار آن رفاه و آسایش و مباحث اجتماعی شهروندان با شهرداری و حفظ امنیت شهرها و کشور با ارتش است.

وی ادامه داد: به داشتن چنین شهردار پرتلاش و شورای شهری که به فرهنگ ایثار و شهادت توجه داشته و آن را پاس می دارند افتخار می کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: