کد خبر: ۱۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
مدیرعامل شرکت عمران پردیس:
مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اعلام این‌ که قیمت مسکن این شهر با قیمت برخی مناطق تهران برابری می‌کند، گفت: به مردم توصیه می‌کنم مسکن مهر خود را نفروشند.

به گزارش قلم، مهدی هدایت در اولین نشست خبری خود به تشریح جدیدترین وضعیت پروژه های مسکن مهر شهر پردیس پرداخت. 

وی با بیان این که شهر جدید پردیس و مسکن مهر آن از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: حدود 3 درصد از مسکن مهر در شهر پردیس بارگذاری شده، اما با بررسی های صورت گرفته حدود 97 درصد اخبار مسکن مهر در کشور مربوط به این شهر است و این نشان می دهد که باید این طرح را در پردیس با نگاه ویژه تری ببینیم.

وی یادآور شد: در شهر پردیس با حضور جدی وزیر راه و شهرسازی و اهتمام جدی و عملیاتی برای اتمام واحدها تا پایان سال جاری اتفاقات خوبی افتاده است. بسیاری از پروژه ها متوقف شده بود که با تلاش های متعدد توانستیم آنها را فعال کنیم.

بسته 1000 میلیارد تومانی سرایه گذاری در زیرساخت های پردیس

وی همچنین افزود: بسته 1000 میلیارد تومانی سرمایه گذاری در شهر پردیس به زودی با حضور وزیر راه و شهرسازی به زودی رونمایی می شود. مالکان نباید نگران امکانات روبنایی واحدهای مسکن مهر باشند، چون همه آنها از محل منابع داخلی و تهاتر تامین می شود.

مدیرعامل عمران پردیس با یادآوری ای که سهم پردیس از ساخت 200000 واحد مسکن امید 15000 واحد است، اظهار کرد: این برنامه طی سه ساله عملیاتی کنیم، به دلیل ظرفیت ها و حضور قرارگاه تا امروز توانستایم عملیات اجرایی 6000 واحد از این پروژه را آغاز می کنیم.

هدایت با بیان این که قرارگاه خاتم آماده سازی بخشی از این واحدها را انجام می دهد، افزود: مجوز ساخت تصفیه خانه شماره 2 پردیس دریافت شده که عملیات اجرایی آن امسال آغاز خواهد شد.

وی همچینین با اشاره به واگذاری عرصه واحدهای مسکن مهر، گفت: به جز تخفیفات لایحه بودجه، 15 درصد برای واگذاری عرصه تخفیف گرفته ایم. دنبال آن هستیم تخفیفی هم برای مالکان اولیه مسکن مهر تخصیص دهیم، با توجه به این که هدف مسکن مهر خانه دار کردن این طیف از هموطنان بوده به دنبال ایجاد راهکارهایی هستیم تا بتوانیم به مالکان اولیه کمک کنیم به این شرط آن که مابه التفاوت را خریدار بعدی پرداخت کند.

وی با بیان این که در فاز 11 کوزو 19 تا 25 میلیون تومان قیمت عرصه واحدهای مسکن مهر است،  گفت: بعضا گروه های مختلفی در فضای مجازی فعالیت می کنند که منافع آنها در ناامید کردن مردم برای سودجویی بوده است. به مالکان محترم توصیه می کنم به هیچ وجه تحت تاثیر این فرار نگیرند. همین مسئله باعث شده 70 تا 80 درصد مسکن مهر از دست گروه های هدف خارج شود و به دست افراد دوم، سوم و بعضا محتکران افتاده است.

مخالف فروش ارزان واحدهای مسکن مهر هستیم

وی با بیان این که با قیمت های نجومی مسکن مهر مخالفیم هم با فروش با قیمت ارزان این واحدها، گفت: وظیفه داریم مالکان واقعی مسکن مهر خانه دار شوند، به هیمن دلیل هدف ما در شرکت عمران پردیس رساندن قیمت مسکن مهر به قیمت های واقعی است و از آن حمایت می کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان این که قیمت فروش برخی واحدهای مسکن مهر با قیمت برخی واحدهای شمال شهر تهران برابر می کند، افزود: به اعتقاد من قیمت های مسکن مهر به قیمت های واقعی نزدیک می شود.

هدایت با اشاره به این که فروش عرصه در قیمت مسکن مهر تاثیر می گذارد، گفت: در حال حاضر به عنوان مثال عرصه واحدهای مسکن مهر فاز 8 یک پنجم قیمت واقعی آن است، مطمئنا قیمت این واحدها بالاتر از واحدهای 99 ساله مسکن مهر خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: