کد خبر: ۱۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
جعفری خبر داد
معاون عمران سازمان زیباسازی شهرداری تهران اقدامات محیطی مصلی تهران برای استقبال از نمایشگاه کتاب امسال را تشریح کرد.
به گزارش قلم نیوز، یاسر جعفری معاون عمران سازمان زیباسازی شهرداری تهران در خصوص آخرین اقدامات این سازمان در مصلی تهران برای برپایی نمایشگاه بین اللملی کتاب تهران، اظهار کرد: سازمان زیباسازی شهرداری تهران همواره ساماندهی بخشی از امورات در راستای هرچه بهتر برگزار شدن نمایشگاه کتاب را برعهده داشته است.

جعفری ادامه داد: سازمان زیباسازی شهرداری تهران به عنوان یک پشتیبان عمل کرده و اداره امور تحت نظر شهردرای منطقه ۷ است و سازمان زیباسازی به عنوان یک پشتیبان در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه اقدام می‌کند.

جعفری از جمله دیگر اقدامات این سازمان برای زیباسازی محیط مصلی را استفاده از تخم مرغ‌های رنگی تهیه شده برای نوروز ۹۸ خواند و ادامه داد: در کنار تخم مرغ‌های رنگ آمیزی شده، تعدادی حجم هم تهیه شده است که تا روز افتتاح نمایشگاه در محیط مصلی نصب می‌شود.

معاون عمران سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به این موضوع که محل برپایی نمایشگاه بین اللملی کتاب هر ساله در روز‌های پایانی مشخص می‌شود، گفت: با پیش بینی این موضوع که شاید امسال نمایشگاه بین المللی کتاب در شهر آفتاب برگزار شود، تعدادی از حجم‌های تهیه شده برای زیباسازی محیط نمایشگاه، به شهر آفتاب منتقل شد که بعد از نهایی شدن محل برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی تهران در اسفند ماه، باید حجم‌های منتقل شده به شهر آفتاب دوباره به مصلی تهران منتقل و نصب شوند که تا روز‌های باقیمانده به افتتاح نمایشگاه این امر نیز انجام می‌شود.

وی یکی دیگر از اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری تهران را تبلیغات محیطی خواند و گفت: سازمان زیباسازی شهرداری تهران بیشتر بیلبورد‌های تبلیغاتی در سطح پایتخت را به تبلیغ کتاب و نمایشگاه بین المللی کتاب اختصاص داده است.

جعفری در پایان گفت: اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری تهران تا روز آخر برپایی نمایشگاه ادامه دارد و شهردرای منطقه ۷، هرگونه نیازی را با موضوع مدیریت بهتر نمایشگاه امسال اعلام کند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط سازمان زیباسازی شهرداری تهران که بازوی پشتیبان اجرایی است، انجام می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: