کد خبر: ۱۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
درحالی که اخبار از قطعی شدن سهمیه بندی بنزین برای خودروهای شخصی و غیرشخصی حکایت دارد، وضعیت سهمیه بنزین خودروهای فعال در ناوگان تاکسی های اینترنتی باعث سردرگمی رانندگان و مالکان خودرو شده است.
به گزارش قلم، درحالی که اخبار از قطعی شدن سهمیه بندی بنزین برای خودروهای شخصی و غیرشخصی حکایت دارد، وضعیت سهمیه بنزین خودروهای فعال در ناوگان تاکسی های اینترنتی باعث سردرگمی رانندگان و مالکان خودرو شده است. 

براساس آمارهای اعلامی از سوی اپلیکیشن های ارایه دهنده خدمات جابه جایی اینترنتی مسافر در حال حاضر بیش از 500 هزار راننده مشغول جابه جایی شهروندان شهرهای مختلف ایران هستند. 

خبرنگار قلم در تازه ترین اخبار دریافتی از موضوع سهمیه بندی بنزین در گفت و گو با یک منبع خبری کسب اطلاع کرد که تکلیف سهمیه در شورای اقتصاد مقاومتی درباره انواع خودروها شامل شخصی، آمبولانس، وانت، تاکسی، آژآنس ها مسافربری، موتورسیکلت . تاکسی بین شهری به تصویب رسیده است. 

به گفته این منبع آگاه، اعضای این شورا تصمیم گیری درباره سهمیه خودروهای فعال در ناوگان تاکسی اینترنتی مانند اسنپ و تپسی را به ستاد سوخت وزارت نفت محول کنند تا این نهاد درباره آنها تصمیم گیری کند. 

سهمیه بندی ماهیانه بنزین با استفاده از کارت سوخت هوشمند برای گروه های موتوری و خودرویی به شرح ذیل است: 

موتورسیکلت: 20 لیتر

سواری شخصی: 60 لیتر

تاکسی: 500 لیتر

آمبولانس: 750 لیتر

آموزشگاه رانندگی: 250 لیتر

تاکسی بین شهری: 750 لیتر

آژانس تاکسی تلفنی: 300 لیتر

وانت تیپ یک: 200 لیتر

وانت تیپ دو: 300 لیتر

منبع: قلم نیوز
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: