کد خبر: ۱۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
در دیدار تولیت آستان قدس رضوی با شهردار مشهد مطرح شد:
باید درباره وضعیت پارکینگ‌ها مخصوصاً در ایام شلوغ چاره اندیشی شود؛ بستن خیابان آسان‌ترین کار است اما راه حل نیست، موافق ساخت پارکینگ‌ در نزدیکی حرم مطهر هستیم.
به گزارش قلم نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، تولیت آستان قدس رضوی گفت: شهر و جامعه نیازمند جاذبه، نشاط، شادمانی، تحرک و پویایی است اما برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی نباید دور از جایگاه و منزلت شهر امام رضا(ع) باشد.
  حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی در دیدار با شهردار مشهد گفت: آماده هر نوع همکاری با شورای شهر و شهرداری در راستای حکم رهبر معظم انقلاب برای افزایش همکاری با دستگاه‌های مختلف دولتی و غیردولتی هستیم تا بتوانیم در جهت تسهیل زیارت زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) گام برداریم.
وی افزود: شهر و جامعه نیازمند جاذبه، نشاط، شادمانی، تحرک و پویایی است اما برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی نباید دور از جایگاه و منزلت شهر امام رضا(ع) باشد.
تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: باید درباره وضعیت پارکینگ‌ها مخصوصاً در ایام شلوغ چاره اندیشی شود؛ بستن خیابان آسان‌ترین کار است اما راه حل نیست، موافق ساخت پارکینگ‌ در نزدیکی حرم مطهر هستیم.
در ادامه همچنین محمدرضاکلائی، شهردار مشهد نیز در این دیدار برای ساخت پارکینگ‌های متعدد در اطراف حرم مطهر اعلام آمادگی کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: